今日考試考地理同科學, 其實呢兩科我應該有信心嘅... 但係考果陣有好多唔識, 尤其是英文果d題目(多數係科學卷), 不過,我已經計過,應該會合格, 好彩,好彩!! 因為最起碼合格先!! 下個禮拜,我地要英文嘅GE同電腦, 兩樣我都無咩信心, 但係只要合格就得啦!!! 我今日唔會溫書架啦!! 聽日都應該唔會, 因為我一定會掛住玩!! 嘻嘻......