好無聊唷!!今日 ,,無咩野可以做}}唉
依然冇人可以同我返學 (ar糖)}}好悶牙 (T3T)
好傷心牙 ,,今日係AR糖屋企樓下等左15分鐘有多,,
COOL死我啦 !! 佢仲未落黎 ,,嬲到爆牙我
返到學校 ,,上樓 (差D俾人駡) 好慘慘慘牙
好悶咁上左好多堂 @@ 終於捱到去放LUNCH 啦HAPPY
去左+福食 ,,食叉飯( 呵X2)有野飲 -VVVVVV-
放學LU !!去左牙金屋企整啫里{C AR糖,LIUAND牙金整啫里}
好似好好玩咁 ,,雞手鴨腳(講笑)
仲諗住叫糖幫我占卜 ,,點知副牌係糖屋企(無奈)
到左5:25分 就走LU ,,又係一個人返屋企
好寂寞牙 (我)要留CM 牙 好辛苦至打到嫁
|