今日好安全咁落到樓下 ` 打電話俾大口閔 ,,
佢就話係屋企 `佢怕CHI WAWA走左去 唔等佢 -0-
就叫打俾佢 *咁佢就搭緊車仔仲未到 =] 咁我就去等CHI WAWA先LA ++++
佢今次好快 ,,(平時好晚至黎到) 我就同CHI WA上天橋等大口閔LU `
我就同CHI WA傾埋D 18禁既野 (好變態牙**我地2個) HAHA !!`唔好怪我牙 CHI WA
跟住等左好耐 ,,我 地終於CC到隻行得好慢既龜啦 `我地一齊串大口閔 ))* HAHA
行到返學校 ***** CC到 SO LING 聽佢講野,,我都有小小嬲囉 (張SIR好9士) 好撚憎佢 :(
後尾我至知要借中文書 `就去借書書 ** CHI WA借唔到 (好囉)佢CC我借到 ,,我串佢`佢就叫我花名
好衰 (佢叫我臭BEE寶) 哼哼哼 ,,死 CHI WAWA -...- 打鈴鈴了 *我就HeLp CHI WA借中文書 ??!*
得左 ` 我CC LIU手上有X輪海 我就搶左黎CC **上左好耐 好悶牙 ``` 放LUNCH 啦
冇拎$$ ,,去希彤屋企食杯面` 後尾我激嬲左希彤 ,,我好唔開心 ** (我激嬲左希彤)
希彤`對唔住牙 !!! *....*
對唔住對唔住對唔住對唔住
對唔住對唔住對唔住對唔住
對唔住對唔住對唔住對唔住
對唔住對唔住對唔住對唔住
唔好嬲牙 (T...T)
|