2006 年 5 月 13 日  星期六

 

今日上左總部操

海寧又上埋黎_真係幾好玩

我就一邊係到嗌

d蚊就一邊係到開餐

搞到我隻腳好慘

變左名符其實既喂蚊器

今日都幾熱鬧_好多其他團既人都係到

因為今日考YBT同KRC(two)

好多人著住u  又有人上DI

我地團既隊長都差唔多上晒去

28號考試啦~ 依家都唔知點算

我諗唯有期待下個考官係仔仔或者好似仔仔啦

加油啊!! 144已經衰到貼地架啦

人地話到底就會升番上黎  

所以我好想有命睇到144反彈啊!!

走既時候勁搞笑   同傻仔一齊行

佢話佢依家幫emma改左個花名

叫無前無後~ 白痴

之後番左藍田買生日禮物

重諗住今日會有野發生

點知無!

真係有d 失望~

 

2006-05-13 06:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 5 月 12 日  星期五

 

今日好唔掂啊~

上咁多堂就乞眼睡乞足咁耐

第九堂d人又去晒港大到參觀

成班得番十幾個人  勁空

放左學之後上總部

唔小心對住243既 H 亂講野

搞到依家好內疚  都唔知點算= =

sorry啊~

 

2006-05-12 06:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]