2006 年 4 月 22 日  星期六

 

聽日走去睇yu45宣誓

希望會係開心既一日啦

2006-04-22 12:16 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 4 月 20 日  星期四

 

人地話我係一個唔認處理壓力既人

無錯,我都唔係咁鍾意自己哩一點

之前因為好多好多野搞到我特然好

多好多野做,壓力都大左好多

就係到亂咁對人發脾氣

其實我以前都已經發覺到有d唔"拖"

都係一遇到壓力就哭

不過唔緊要,我依家要學認慢慢習慣

所謂遇強愈強

Yeah~

2006-04-20 02:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]