2006 年 6 月 9 日  星期五

 

今日又一個星期五啦! 時間過得真係快

下個禮拜就大考啦

好慘啊.................................

今日星期五又同上個星期五一樣

臨放lunch 係到落狗屎

我就係咁話:紅雨~紅雨~

俾我格離果個屎忽鬼話我痴線

點知學校哩個時候就宣佈掛黑雨

真係有夠底死!!

lunch 期間又唔俾周圍走

搞到訓左成個lunch

依家鬼打都無咁精神 @﹏@

世界盃開羅啦! 雖然我對足球無咩興趣

但都要提下既  咁開心既日子

2006-06-09 10:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 6 月 2 日  星期五

 

今日又係星期五啦~

雖然意味住有得放假

同時都代表緊步操試同大考都殺緊埋黎啦

真係唔知點算好~

聽日上總部操 希望佢地生性啦

自己都要乖乖地咁開始溫書啦

今日朝頭早番學都好好天

點知重有20分鐘都放lunch 時

無啦啦勁大雨同打雷

連我乞緊眼訓都比d雷聲嘈醒左

之後掛埋紅雨 成間學校無人走得

唔好話學生無得出去食飯

連老師都唔比

結果呢?

咪齊齊黎個飢饉lunch 咯!!

我都覺得自己輕左

呵呵......................

放左學去apm 換一換件衫

咁又無啦啦貼左兩舊幾水出黎啦

依家寅係先都唔先下!!

2006-06-02 11:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]