|
2006 年 6 月 9 日 星期五
| |
今日又一個星期五啦! 時間過得真係快
下個禮拜就大考啦
好慘啊.................................
今日星期五又同上個星期五一樣
臨放lunch 係到落狗屎
我就係咁話:紅雨~紅雨~
俾我格離果個屎忽鬼話我痴線
點知學校哩個時候就宣佈掛黑雨
真係有夠底死!!
lunch 期間又唔俾周圍走
搞到訓左成個lunch
依家鬼打都無咁精神 @﹏@
世界盃開羅啦! 雖然我對足球無咩興趣
但都要提下既 咁開心既日子
|
| 2006-06-09 10:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2006 年 6 月 2 日 星期五
| |
今日又係星期五啦~
雖然意味住有得放假
同時都代表緊步操試同大考都殺緊埋黎啦
真係唔知點算好~
聽日上總部操 希望佢地生性啦
自己都要乖乖地咁開始溫書啦
今日朝頭早番學都好好天
點知重有20分鐘都放lunch 時
無啦啦勁大雨同打雷
連我乞緊眼訓都比d雷聲嘈醒左
之後掛埋紅雨 成間學校無人走得
唔好話學生無得出去食飯
連老師都唔比
結果呢?
咪齊齊黎個飢饉lunch 咯!!
我都覺得自己輕左
呵呵......................
放左學去apm 換一換件衫
咁又無啦啦貼左兩舊幾水出黎啦
依家寅係先都唔先下!! |
| 2006-06-02 11:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 181 | »
|