2006 年 6 月 12 日  星期一

 

今日係星期一  好多學校已經開始左考試

但係我地學校要到星期三先開始

ok啦!!   我覺得咁樣唔錯啦~

唔知點解哩幾日心情有d down

我諗可能因為考試壓力呱

同埋好耐都無出過街呱

其實我諗自己應該知道最主要發生左咩事

係我自己唔肯去面對同逃避

至於係咩就唔講啦~~ 提黎盞自己重down

不過算啦!! 好快就無事架啦  橫掂一早已經慣左

講番開心就真係發生左件幾得意既事既

琴晚竟然有人串英文串錯字

將pig串成pie

佢想話有隻豬就變左有個派餅

我見到都好搞笑

不過算啦,我最後都係無笑佢話佢串錯字

提都無提過,明咪得咯

話晒佢都已經讀F.4啦嘛

唔理啦................. 考試加油啊!!

2006-06-12 08:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 6 月 10 日  星期六

 

死啦! 下個星期就大考啦~

不過今日一起身都係照舊開電腦

考步操試果日d 相人地終於send左比我啦

雖然得過3張

不過睇番同諗番果日真係好開心

見到我地成班人一齊努力一齊去加油

真係好難得咁體會到何為團隊精神

証明左就算無左蔡成測我都依家可以一個人去做

真係好開心

紅十字會我愛你啊聽唔聽到啊 !?

真係諗番唔覺唔覺咁玩左已經差唔多3年啦

有唔開但更有好多開心

我諗自己到依家哩十幾年裡面做得最明智既選擇就係入左紅會

因為真係開心到唔知點講

↑係間學校裡面考試啊﹏佢地就係間學校有蓋操場到影架

↑嘩.....................有無斷背既feel 呢?

↑我地團既金牌啊四啊﹏又叫『傻仔』不過係我專屬既嗌法黎架

2006-06-10 11:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]