|
2006 年 6 月 12 日 星期一
| |
今日係星期一 好多學校已經開始左考試
但係我地學校要到星期三先開始
ok啦!! 我覺得咁樣唔錯啦~
唔知點解哩幾日心情有d down
我諗可能因為考試壓力呱
同埋好耐都無出過街呱
其實我諗自己應該知道最主要發生左咩事
係我自己唔肯去面對同逃避
至於係咩就唔講啦~~ 提黎盞自己重down
不過算啦!! 好快就無事架啦 橫掂一早已經慣左
講番開心就真係發生左件幾得意既事既
琴晚竟然有人串英文串錯字
將pig串成pie
佢想話有隻豬就變左有個派餅
我見到都好搞笑
不過算啦,我最後都係無笑佢話佢串錯字
提都無提過,明咪得咯
話晒佢都已經讀F.4啦嘛
唔理啦................. 考試加油啊!!
|
| 2006-06-12 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2006 年 6 月 10 日 星期六
| |
死啦! 下個星期就大考啦~
不過今日一起身都係照舊開電腦
考步操試果日d 相人地終於send左比我啦
雖然得過3張
不過睇番同諗番果日真係好開心
見到我地成班人一齊努力一齊去加油
真係好難得咁體會到何為團隊精神
証明左就算無左蔡成測我都依家可以一個人去做
真係好開心
紅十字會我愛你啊聽唔聽到啊 !?
真係諗番唔覺唔覺咁玩左已經差唔多3年啦
有唔開但更有好多開心
我諗自己到依家哩十幾年裡面做得最明智既選擇就係入左紅會
因為真係開心到唔知點講

↑係間學校裡面考試啊﹏佢地就係間學校有蓋操場到影架

↑嘩.....................有無斷背既feel 呢?

↑我地團既金牌啊四啊﹏又叫『傻仔』不過係我專屬既嗌法黎架 |
| 2006-06-10 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | ... | 181 | »
|