|
2006 年 5 月 31 日 星期三
| |
唉~~~~ 近黎好大壓力
就黎又考試
紅會又要操
重有好多我自己都唔記得既野要煩
又要溫書
唉!!
唔得﹏我要站起來
哩d 野難唔到我既
我係小敏啊嘛
加油...........................................
|
| 2006-05-31 11:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2006 年 5 月 28 日 星期日
| |
今日10點上到總部
由於落緊雨所以去到d室內既位一早比人霸晒
理得佢死啦 係條走廊到操
可能班仔知道今日考試
所以比平時上心左同緊張左 好事黎既!!
之後見到格離團落雨都出去操 我地都出啦
但我著左u 唔淋得雨 無理由咁衰女
佢地淋雨我攞遮架!?
咁咪勁快換番校服
d制服好似梅菜咁塞落個袋到 真係慘
結果成班淋到落湯雞咁
十二點幾帶班仔去食lunch
去到m 記嘉碧打比我話場雨實在太大所以步操考試取消左
聽到當場無晒mood 都無辦法啦
海寧話唔好講住先
食完又好似趕鴨仔咁趕番班仔上總部
上到總部d人重未走得清所以都幾逼
我唔知點解周圍撞人係到講sorry
諗番都好白痴!!
|
| 2006-05-28 07:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 181 | »
|