2006 年 5 月 31 日  星期三

 

唉~~~~ 近黎好大壓力

就黎又考試

紅會又要操

重有好多我自己都唔記得既野要煩

又要溫書

唉!!

唔得﹏我要站起來

哩d 野難唔到我既

我係小敏啊嘛

加油...........................................

2006-05-31 11:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 5 月 28 日  星期日

 

今日10點上到總部

由於落緊雨所以去到d室內既位一早比人霸晒

理得佢死啦 係條走廊到操

可能班仔知道今日考試

所以比平時上心左同緊張左 好事黎既!!

之後見到格離團落雨都出去操  我地都出啦

但我著左u 唔淋得雨 無理由咁衰女

佢地淋雨我攞遮架!?

咁咪勁快換番校服

d制服好似梅菜咁塞落個袋到  真係慘

結果成班淋到落湯雞咁 

十二點幾帶班仔去食lunch

去到m 記嘉碧打比我話場雨實在太大所以步操考試取消左

聽到當場無晒mood  都無辦法啦

海寧話唔好講住先 

食完又好似趕鴨仔咁趕番班仔上總部

上到總部d人重未走得清所以都幾逼

我唔知點解周圍撞人係到講sorry

諗番都好白痴!!

 

2006-05-28 07:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]