2006 年 7 月 21 日  星期五

 

今日同左陳穎上總部練操

未見214之前重以為好鬼勁

點知連我團都及唔上

果兩個負責train 既人更加唔使

在他們身上完全看不出半點威嚴

成個過程都係笑住對人

咪搞到個個左耳入右耳出咯

操錯左就繼續錯

真搞笑!!!!!

不特止....................

其中一個連嗌操d 方向都錯晒

哩樣唔夠衰

最衰重要係佢唔知自己嗌錯 = ="

如果星期日考試

唔好話班member 操得衰

嗌操果個都笑大人個口啦!!!

我同佢地唔識

都費是講出黎

橫掂都唔關我事~

無錢真慘......

2006-07-21 08:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 7 月 20 日  星期四

 

今日出左觀塘唱K

幾好玩! 同慈慈好似兩個白痴咁係到唱歌

之後去左打機

穿梭於金沙同apm 最高果到之間

打完哩到又去果到 打完果到又去哩到

咁就成功heal 左三個幾四個鍾

真係幾過隱

平均$10 就可以係果到heal 一個鍾

又真係幾低!!

哈哈........................

我都話自己後生架啦

係機鋪比人問左兩次夠唔夠16歲啊

重要攞埋身份証比佢睇啊

今日都過得幾開心啊!!

2006-07-20 07:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]