2006 年 7 月 16 日  星期日

 

琴晚都唔知搞咩十二點幾走去飲晒雪櫃d奶

搞到今朝起身時勁飽

早餐都無食就衝左去總部上堂

實不相瞞~ 都係好悶

加上又未訓醒.............................

上完堂之後同carmen去左apm既吉野家到食野

好多人

今日係apm到舉行咩BB爬行大賽wo

所以好多人係到睇

我重好似見到林鎮鴻同鄭啟明tim

之後買左對鞋就番屋企啦

唉...................... 哩幾日成日係到諗野

我唔想再咁啦!!!!

真係好辛苦..

2006-07-16 07:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 7 月 15 日  星期六

 

今日都唔知搞咩個天係咁打風

我上總部時已經手攞住一大袋書

個天又打風又落雨都唔知佢想點

搞到我去到 head 時成個野人咁

吹到亂晒d 頭髮又濕晒

本黎同人地約好左12 點幾係 head 等

上到去得我一個得個坐字

點知見到大波浪wo

本黎我唔知佢坐左係果到架

不過人地大大聲咁係到唱歌

連講電話都大大聲

加上把聲又尖

咁我又有咩可能唔知佢原黎坐左係到啊!?

諗衰d 真係以為大鄉里出城啊

講電話咁鬼大聲...

之後等到成兩點d 人就上晒黎啦

開會時因為海寧攞出黎果d 公仔而搞到個氣氛幾happy 咯

之後d 人走晒啦

剩低d 女仔係到練舞

我就因為唔想咁早番屋企而又跟住留低係到搞破壞

都幾好玩既~

衰人!!! 點解你要無動於怱..

點解你可以扮到咩事都無發生過咁

點解...................................

2006-07-15 07:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]