|
2006 年 7 月 16 日 星期日
| |
琴晚都唔知搞咩十二點幾走去飲晒雪櫃d奶
搞到今朝起身時勁飽
早餐都無食就衝左去總部上堂
實不相瞞~ 都係好悶
加上又未訓醒.............................
上完堂之後同carmen去左apm既吉野家到食野
好多人
今日係apm到舉行咩BB爬行大賽wo
所以好多人係到睇
我重好似見到林鎮鴻同鄭啟明tim
之後買左對鞋就番屋企啦
唉...................... 哩幾日成日係到諗野
我唔想再咁啦!!!!
真係好辛苦..
|
| 2006-07-16 07:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2006 年 7 月 15 日 星期六
| |
今日都唔知搞咩個天係咁打風
我上總部時已經手攞住一大袋書
個天又打風又落雨都唔知佢想點
搞到我去到 head 時成個野人咁
吹到亂晒d 頭髮又濕晒
本黎同人地約好左12 點幾係 head 等
上到去得我一個得個坐字
點知見到大波浪wo
本黎我唔知佢坐左係果到架
不過人地大大聲咁係到唱歌
連講電話都大大聲
加上把聲又尖
咁我又有咩可能唔知佢原黎坐左係到啊!?
諗衰d 真係以為大鄉里出城啊
講電話咁鬼大聲...
之後等到成兩點d 人就上晒黎啦
開會時因為海寧攞出黎果d 公仔而搞到個氣氛幾happy 咯
之後d 人走晒啦
剩低d 女仔係到練舞
我就因為唔想咁早番屋企而又跟住留低係到搞破壞
都幾好玩既~
衰人!!! 點解你要無動於怱..
點解你可以扮到咩事都無發生過咁
點解................................... |
| 2006-07-15 07:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 181 | »
|