2006 年 6 月 25 日  星期日

 

今日唔知點解睇番以前果dE-mail

 發現左好耐之前睇過既一段片

個網係:

http://card3.silversand.net/diy/image/090666.swf

估唔到依家重睇得到~ 真係唔錯

我記得係我小學六年班收到哩個 E-mail

當時我睇完重好有feel 之後重勁咁周圍send 比人

不過真係好得咯

今日真係好熱  真係晒到濃啊

我諗自己又黑左= =

本身已經夠黑架啦真係唔知幾時會變非洲黑人~扑街~

哩幾日成日望住部手機

就係為左等佢響時可以即刻聽

但係............................

偏偏等極都係等唔到...

2006-06-25 07:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 6 月 22 日  星期四

 

今日終於考完西史啦!!!

份卷遇左做唔晒~ miss li 出卷

邊個做得晒我第一個出黎打煱佢啦

不過我都覺得自己已經好叻

我竟然寫到咁多野同埋都ok識wo

放學既時間係9:30 但要留低補英文黎應付TSA

補咩鬼啊? 我地間學校咩料自己最清楚啦

真係一補就升仙同發達咩?

果個Ms Richman 係咁講英文果d poem

悶到嘔啊! 真係我唔識佢佢唔識我啊~

跟住係到同人吹水~ 勁搞笑咯

白痴萍話自己唔知係咩神叫『阿波萍』

真係好耐都無試過笑得咁緊要

真係有佢係到就算幾認真幾怕羞既人都會笑到癲左

講起佢我又諗到好多野........................

記得好似係第二學期調位既時候

miss調左個全級第一既不特止

成身都古古怪怪又唔多出聲既男仔坐佢格離

當時白痴萍重誓言話要將哩座冰山擗開

結果緊係成功左啦!! 真係幾佩服佢= =

哩排勁聽容祖兒首"情歌的情歌"

唔知點解feel到佢特別正

首歌講得好啱

我覺得佢係我聽過最浪漫既一首歌

比我無意中係電視聽到真係好彩.......

2006-06-23 12:07 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]