2006 年 3 月 5 日  星期日

 

時間過得咁鬼快架?

啱啱考完試,依家又就黎要

測驗,真係無野好講........

琴日真係好白痴咁走去買左

隻模擬巿民既新板本玩

但買左番屋企又無咩動力去

玩,都唔知點解

如果以前我買左新game 唔

一番到屋企即刻玩番兩三個

鍾都唔係人啊

搞到隻game 到依家都未掂

唉.......... 到底發生左咩事啊

2006-03-05 10:26 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 3 月 4 日  星期六

 

哩排無咩心情打日記,我自己

都唔知咩原因,可能係懶呱

硬係覺得自己無咩心情

好down,都唔知為咩!

好似有d覺得自己唔知

想點咁

好似模擬巿民出左一個新

板本,等我買黎玩下先

 

 

2006-03-04 11:11 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]