2006 年 3 月 9 日  星期四

 

今日起身勁潮濕啊~ 成身都唔舒服咁

行去等車時,見到五年班係補習社識

既王嘉寶啊~ 佢個樣依然都係呆下呆

下咁,真係好可愛,我見到佢佢又見

到我啊,我諗佢應該認得我呱,不過

可能因為有成三、四年無見lu

所以我地都無hi 對方,又或者佢已經

唔記得我啦,六年班我已經無再補習

淨係知佢升左去堅樂到讀,佢依家都

應該讀緊F.3!! 希望佢讀得開心啦

番到學校................

第一堂又係上西史啊! miss li又係講

得勁正啦,lunch去左麥當勞到

好耐無食過,雖然好味不過好晒錢同

好容易肥∼

最尾果堂係中文堂,miss係到講工作

紙,蔡成測唔知咩事特別興奮係咁爭

住答問題,題題都爭住舉手,miss唔

嗌佢就係咁係到嘈,賴曉寒串佢串到

出晒面重繼續,真係無打好講!

之後番屋企竟然唔記得帶鎖匙,又無

人係屋企,足足企左個幾鍾先有門入

抵死~~~~~~~~~~~~~

2006-03-09 07:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 3 月 6 日  星期一

 

今日又係要番學啊~

行緊番去學校時特然落雨

搞到濕晒,番到去miss 重

問我個頭係唔係搽左閃粉

真係無野好講,鬼到睇得出

係水黎架啦!!

放左學之後,去左聖愛德華

小學到教d小學生步操,真

係好難搞,搞到我差d發脾

氣~ 好彩都無

唔知點解,愈黎愈覺得自己

好似同d朋友愈黎愈唔夾咁

搞到依家同佢地係埋一齊周

身唔聚才,好似有時我講緊

哩樣野,無啦啦又會潑冷水

之餘,又剩機唔覺唔覺咁惡

意係到串我,有時抱住玩既

心態講笑,又好似玩唔起咁

又係到惡意咁串我,真係有

d無奈~ 我都覺得自己好似

生疏左好多,當初我好有心

真係想做friend,但既然唔

得都無謂架硬逼自己去迎合

所以算啦,合則黎不合則去

2006-03-06 07:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]