|
2006 年 3 月 9 日 星期四
| |
今日起身勁潮濕啊~ 成身都唔舒服咁
行去等車時,見到五年班係補習社識
既王嘉寶啊~ 佢個樣依然都係呆下呆
下咁,真係好可愛,我見到佢佢又見
到我啊,我諗佢應該認得我呱,不過
可能因為有成三、四年無見lu
所以我地都無hi 對方,又或者佢已經
唔記得我啦,六年班我已經無再補習
淨係知佢升左去堅樂到讀,佢依家都
應該讀緊F.3!! 希望佢讀得開心啦
番到學校................
第一堂又係上西史啊! miss li又係講
得勁正啦,lunch去左麥當勞到
好耐無食過,雖然好味不過好晒錢同
好容易肥∼
最尾果堂係中文堂,miss係到講工作
紙,蔡成測唔知咩事特別興奮係咁爭
住答問題,題題都爭住舉手,miss唔
嗌佢就係咁係到嘈,賴曉寒串佢串到
出晒面重繼續,真係無打好講!
之後番屋企竟然唔記得帶鎖匙,又無
人係屋企,足足企左個幾鍾先有門入
抵死~~~~~~~~~~~~~
|
| 2006-03-09 07:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2006 年 3 月 6 日 星期一
| |
今日又係要番學啊~
行緊番去學校時特然落雨
搞到濕晒,番到去miss 重
問我個頭係唔係搽左閃粉
真係無野好講,鬼到睇得出
係水黎架啦!!
放左學之後,去左聖愛德華
小學到教d小學生步操,真
係好難搞,搞到我差d發脾
氣~ 好彩都無
唔知點解,愈黎愈覺得自己
好似同d朋友愈黎愈唔夾咁
搞到依家同佢地係埋一齊周
身唔聚才,好似有時我講緊
哩樣野,無啦啦又會潑冷水
之餘,又剩機唔覺唔覺咁惡
意係到串我,有時抱住玩既
心態講笑,又好似玩唔起咁
又係到惡意咁串我,真係有
d無奈~ 我都覺得自己好似
生疏左好多,當初我好有心
真係想做friend,但既然唔
得都無謂架硬逼自己去迎合
所以算啦,合則黎不合則去 |
| 2006-03-06 07:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | ... | 181 | »
|