2006 年 2 月 15 日  星期三

 

今日遲左落去搭車啊>﹏<

搞到走去搭的士收場,唉....

番到學校就好趕啦,趕住抄功

課啊嘛!今日真係過得幾輕鬆

差唔多全部堂都係閒科

不過好唔好開心就係之前影左

班相今日有得睇,睇完之後成

個人癲晒,影果時有風啊,搞

到我d頭髮飛起晒,成個龍珠

" 殺亞人" 咁,真係衰到爆!

放左學之後係1樓個廁所都換

衫啦,見到一班有成 5-6個既

F.1仔係到劃眼線,咩都係淨

係得條眼線,都幾搞笑

之後就去左紅會到坐

因為俙俙係到教班

new member YBT

星期六就考啦,唉........

如果全部都合格晒我就去

殺雞還神

 

2006-02-15 07:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 2 月 13 日  星期一

 

因為琴晚唔小心踩死左隻小強,搞到

成地都係野,成晚都訓唔著,所以今

日起身勁攰,但係咩住新書包個人都

寧舍醒神!番到學校就比平時遲左

今日既西史堂依然係咁精彩^﹏^

 放左學之後就去左睇歌唱比賽啦~

以往既決賽奉止爆脹架,但今年都重

有大把 "登" 剩,可能因為今年入圍

既多數都係低form 呱~ 不過都ok

好睇架,最深刻既有2樣野啦,有一

個人唱到把聲勁似古巨基啊!重有就

係有一隊合唱有3個女仔,全都都係

F.1架,但係台上跳埋舞,D舞雖

然好簡單,但就好咩咯,例如佢地背

對住我地唱歌,到最尾會慢慢將個頭

擰過黎,搞到全場歡呼,佢地真係好

夠殭∼但後黎我就上左總部,無睇到

唔知個結果係點呢!?

上到總部又撞到243既勇勇,搞掂

晒D野一齊走時,佢無啦啦係到

慨嘆∼ 慨嘆點解D人唔明咩

係愛就亂咁拍拖  

真係搞笑.................

2006-02-13 07:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]