|
2006 年 2 月 15 日 星期三
| |
今日遲左落去搭車啊>﹏<
搞到走去搭的士收場,唉....
番到學校就好趕啦,趕住抄功
課啊嘛!今日真係過得幾輕鬆
差唔多全部堂都係閒科
不過好唔好開心就係之前影左
班相今日有得睇,睇完之後成
個人癲晒,影果時有風啊,搞
到我d頭髮飛起晒,成個龍珠
" 殺亞人" 咁,真係衰到爆!
放左學之後係1樓個廁所都換
衫啦,見到一班有成 5-6個既
F.1仔係到劃眼線,咩都係淨
係得條眼線,都幾搞笑
之後就去左紅會到坐
因為俙俙係到教班
new member YBT
星期六就考啦,唉........
如果全部都合格晒我就去
殺雞還神
|
| 2006-02-15 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2006 年 2 月 13 日 星期一
| |
因為琴晚唔小心踩死左隻小強,搞到
成地都係野,成晚都訓唔著,所以今
日起身勁攰,但係咩住新書包個人都
寧舍醒神!番到學校就比平時遲左
今日既西史堂依然係咁精彩^﹏^
放左學之後就去左睇歌唱比賽啦~
以往既決賽奉止爆脹架,但今年都重
有大把 "登" 剩,可能因為今年入圍
既多數都係低form 呱~ 不過都ok
好睇架,最深刻既有2樣野啦,有一
個人唱到把聲勁似古巨基啊!重有就
係有一隊合唱有3個女仔,全都都係
F.1架,但係台上跳埋舞,D舞雖
然好簡單,但就好咩咯,例如佢地背
對住我地唱歌,到最尾會慢慢將個頭
擰過黎,搞到全場歡呼,佢地真係好
夠殭∼但後黎我就上左總部,無睇到
唔知個結果係點呢!?
上到總部又撞到243既勇勇,搞掂
晒D野一齊走時,佢無啦啦係到
慨嘆∼ 慨嘆點解D人唔明咩
係愛就亂咁拍拖
真係搞笑................. |
| 2006-02-13 07:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | ... | 181 | »
|