|
2005 年 12 月 21 日 星期三
| |
今日就係最後一日番學,番埋聽日果個學校既
christmas party就正式放聖誕假啦!Yea h
哩幾日d功課都好忙好忙啊,所以無咩d理到個
日記。一早起身老母就同我講話今日勁大風,叫
我番學時著多件褸,好彩有聽佢講,一落到下面
吹到真係啊媽都唔認得,好辛苦咁吹到番學校。
今日上堂都ok啊,最起碼我無訓過覺啊,依家
真係愈黎愈鍾意生物啊,太好玩啦!
lunch時係咩飢饉午餐啊,有個包同一盒野
飲,一邊食一邊叫林佩玲教我做中史,都幾享受
哩d情景啊,之後就同d人去考oral,都唔
錯啦!可能聽日就襄善週啦,所以個個都忙到嘔
啊,drama又總採排,好似都係差咁d野咁
d人話佢地淨係set左300幾張chair,重
話聽日個場一定爆,唔知點解好緊張tim
聽日一定要準時
|
| 2005-12-21 11:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2005 年 12 月 19 日 星期一
| |
今日都好過得ok開心啊!
覺得自己好似已經慢慢習慣左自己
一個人咁,都話時間真係可以萬能
架啦。依家諗番起以前真係好
似曾經睇過既一本書咁,講到 "好
多人往往都因為好多好多理由而放
棄左自己本來想做既野,久而久之
就會失去自我,連自己真正既想法
同需要都會因為果d理由而收藏得
好完整而且秘密"
到左依家我又好似搵番果份自己真
正需要d咩既感覺,其實都好既,
起碼有左目標唔會話咁易放棄啊嘛
聽日我就要做英雄啦!
因為我將自己既第一次捐血比左五
邑司徒浩啊,加油∼ |
| 2005-12-20 12:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | ... | 181 | »
|