2005 年 12 月 21 日  星期三

 

今日就係最後一日番學,番埋聽日果個學校既

christmas party就正式放聖誕假啦!Yea h

哩幾日d功課都好忙好忙啊,所以無咩d理到個

日記。一早起身老母就同我講話今日勁大風,叫

我番學時著多件褸,好彩有聽佢講,一落到下面

吹到真係啊媽都唔認得,好辛苦咁吹到番學校。

今日上堂都ok啊,最起碼我無訓過覺啊,依家

真係愈黎愈鍾意生物啊,太好玩啦!

lunch時係咩飢饉午餐啊,有個包同一盒野

飲,一邊食一邊叫林佩玲教我做中史,都幾享受

哩d情景啊,之後就同d人去考oral,都唔

錯啦!可能聽日就襄善週啦,所以個個都忙到嘔

啊,drama又總採排,好似都係差咁d野咁

d人話佢地淨係set左300幾張chair,重

話聽日個場一定爆,唔知點解好緊張tim

聽日一定要準時

2005-12-21 11:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2005 年 12 月 19 日  星期一

 

今日都好過得ok開心啊!

覺得自己好似已經慢慢習慣左自己

一個人咁,都話時間真係可以萬能

架啦。依家諗番起以前真係好

似曾經睇過既一本書咁,講到 "好

多人往往都因為好多好多理由而放

棄左自己本來想做既野,久而久之

就會失去自我,連自己真正既想法

同需要都會因為果d理由而收藏得

好完整而且秘密"

到左依家我又好似搵番果份自己真

正需要d咩既感覺,其實都好既,

起碼有左目標唔會話咁易放棄啊嘛

聽日我就要做英雄啦!

因為我將自己既第一次捐血比左五

邑司徒浩啊,加油∼

2005-12-20 12:18 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]