2005 年 11 月 23 日  星期三

 

今個禮拜真係好,番得三日,聽日唔知咩畢業典禮後日補

假wo,姐係間接放多兩日假啊^﹏^ 今日番到學校好得

閒啊,唔使敢功課,晨讀時比李sir潤,好慘。之後上

堂就一直訓到lunch  食晒我僅餘果$10,重要問

人借。用晒d $$啦要等下個月先有,下個禮拜都唔知點算_

最尾果堂係中史啊,勁開心,有甘sir係到唔會悶得去

邊架,之後重有堂咩德育堂wo,教我地點用自己d

時間 = =  諗下諗下自己平時d時間真係唔知用左去邊就

過左!放左學就同紅會d人開會啦,開第二次亦都係最

後一次既迎新party,下個禮拜一就係啦,我就負責整

啫喱糖啊,以前未整過,希望食左唔會出事啦!今日開會先

知到曾曾原來哩排好辛苦架做左好多野,sorry啊,唔

知你咁忙 >﹏< 我以後一定要好錫錫佢先得

 

2005-11-24 11:34 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2005 年 11 月 21 日  星期一

 

今日又係一個禮拜最難挨既一日諗住朝頭早5:40起身溫中史架,

點知個死人電話竟然無電wo 到啊媽嗌醒我時已經係6:15啦,激

死!番到學校就姣紅教我Maths今日都無咩特別野發生啊,lunch

前果堂上家政果班同學教整pizza啊!唉.......... 勁羨慕佢地啊

最尾果堂係電腦啦,悶到爆炸,我唔想訓都係訓著左咯,之後就係

中史測驗,好彩份卷都ok易,我諗都合格既,如果唔係我以後上

甘sir堂就要比佢脾視架啦∼

我重諗起一樣好得意既野啊,今日上美勞堂時,楊栢強話漢浩俊全

班物理最高分,重話好彩自己都有科化學最高分wo,我諗到我就

生物最高分啦,咁Q哩三科既最高分比中一時我地既鐵三角攞

晒wo,真係搞笑。好!以後生物我都要讀得好d,唔好輸比佢地

兩個。放左學校就上總部開會啦,都唔知咁早爬上去做嘜 !?

等左成個鍾先開得到會,成六點半先散,我同孫曉彤一齊走啦,傾

左好多野,佢都好nice架!唔經唔覺就快12月啦,就快放聖

誕假_我要努力d先得

 

2005-11-21 08:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]