今日又係一個禮拜最難挨既一日諗住朝頭早5:40起身溫中史架,
點知個死人電話竟然無電wo 到啊媽嗌醒我時已經係6:15啦,激
死!番到學校就姣紅教我Maths今日都無咩特別野發生啊,lunch
前果堂上家政果班同學教整pizza啊!唉.......... 勁羨慕佢地啊
最尾果堂係電腦啦,悶到爆炸,我唔想訓都係訓著左咯,之後就係
中史測驗,好彩份卷都ok易,我諗都合格既,如果唔係我以後上
甘sir堂就要比佢脾視架啦∼
我重諗起一樣好得意既野啊,今日上美勞堂時,楊栢強話漢浩俊全
班物理最高分,重話好彩自己都有科化學最高分wo,我諗到我就
生物最高分啦,咁Q哩三科既最高分比中一時我地既鐵三角攞
晒wo,真係搞笑。好!以後生物我都要讀得好d,唔好輸比佢地
兩個。放左學校就上總部開會啦,都唔知咁早爬上去做嘜 !?
等左成個鍾先開得到會,成六點半先散,我同孫曉彤一齊走啦,傾
左好多野,佢都好nice架!唔經唔覺就快12月啦,就快放聖
誕假_我要努力d先得
|