2005 年 12 月 4 日  星期日

 

琴晚十點幾時蔡成測特然打比我話我地之前報左果個YEFA

就係今日上,就後就搏三line比傻珠,打完之後就急急腳走

去打電話,通知d新會員,約呇a係藍田地鐵站m記等,因

為上堂地點竟然係僻到無得再僻既何明華會督中學到,到今

日就起左身無幾耐就衝左出門,去到時間不偏不移啱啱好一點

點知勁多人都未到,因為要帶成24個人去啟田門口搭綠van

所以叫埋傻珠黎幫手重有曾曾,開頭有d驚我搞唔掂呇a

最後好彩都好順利咁帶左呇a去果間學校姐,果間學校超大啊

望翻我地學校真係自卑到唔知點講,大約上到四點,差唔多散

得,我唔記得自己約左五點補習,竟然白痴到帶member

出觀塘地鐵站,自己記番起已經四點十一個字啦,之後趕到成

隻狗咁趕番屋企!

夜晚八點到,聽到唔知邊到傳黎勁淒厲既哭聲,之前都無咩點理

後黎啊媽企係個windo到係咁望,所以我都望左下面一眼,見

到好多行人都望住同一個方向,因為有d遮住左,所以睇唔到

後黎我就同啊媽一齊落去八掛下,睇到10樓有個女人捉住個

windo既框企起個windo邊到想跳落黎咁,好彩最後都比人help

番,今日真係好攰啊

 

2005-12-04 01:34 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2005 年 12 月 3 日  星期六

 

yeah~聽日又放假啦!

今日好辛苦先爬到翻學校,因為琴晚勁多功課wo

又中作又英作,真係作完我就痴左啦,搞到2點幾

先訓得,我都好佩服自己啊,竟然可以淨係訓三個

幾鍾都起得到身去翻學。

第一堂係Art堂,個個係到畫畫,楊柏強就係咁

係到講話劇d野有幾咁煩,自己有幾咁唔想做男主

角,想死咯,如果係唔想做就一早講啦,使依家就

黎演先咁多說話= =

lunch time時我特登走去買張卡比呂sir

啊!因為呂sir到今日為止佢既實習就正式完啦

好唔捨得啊,不過希望佢將來可以成為一位最好最

好既老師^﹏^

放左學之後完本去教d new member步操架

但miss 黎唔比我走= = 一定要我去幫手搞F.2

果個專題研習啊,所以唯有叫蔡成測操埋我果班啦

 

 

2005-12-03 01:30 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]