琴晚十點幾時蔡成測特然打比我話我地之前報左果個YEFA
就係今日上,就後就搏三line比傻珠,打完之後就急急腳走
去打電話,通知d新會員,約呇a係藍田地鐵站m記等,因
為上堂地點竟然係僻到無得再僻既何明華會督中學到,到今
日就起左身無幾耐就衝左出門,去到時間不偏不移啱啱好一點
點知勁多人都未到,因為要帶成24個人去啟田門口搭綠van
所以叫埋傻珠黎幫手重有曾曾,開頭有d驚我搞唔掂呇a
最後好彩都好順利咁帶左呇a去果間學校姐,果間學校超大啊
望翻我地學校真係自卑到唔知點講,大約上到四點,差唔多散
得,我唔記得自己約左五點補習,竟然白痴到帶member
出觀塘地鐵站,自己記番起已經四點十一個字啦,之後趕到成
隻狗咁趕番屋企!
夜晚八點到,聽到唔知邊到傳黎勁淒厲既哭聲,之前都無咩點理
後黎啊媽企係個windo到係咁望,所以我都望左下面一眼,見
到好多行人都望住同一個方向,因為有d遮住左,所以睇唔到
後黎我就同啊媽一齊落去八掛下,睇到10樓有個女人捉住個
windo既框企起個windo邊到想跳落黎咁,好彩最後都比人help
番,今日真係好攰啊
|