|
2005 年 11 月 18 日 星期五
| |
今日又係星期五啦!我都開始覺得時間真係
過得好快,好似上個禮拜一我有幾唔想番學
估唔到依家話咁快又有得放假,真係太快太
快啦,all my friends 都要好好珍惜啊!
今日天氣都涷左好多,唔想起身但都係要起
番到學校就即刻問俊輝借中文黎抄,之後就
打鍾啦。一直到左lunch都無咩野發生
今日因為要當值F.A Room所以無出
去食飯啦,係學校買左個無咩味既意大利粉
食。
打鍾時番到班房老鷹就叫我落去操場到搵
陳sir,話咩上次旅行無去要去見佢可
能要記小過,做得出唔怕認,我未等佢講晒
就衝左落去,果日全校有成五十幾個無番,
陳sir話會對下我地封家長信個簽名真定
假,如果係真就唔記wo,咪又係無記到,
橫掂啊媽都知我果日炸病架啦!
放左學之後,又要落去教班new menber
操,可能今次係第三次教呱,已經唔太緊張啦
但都係覺得自己做得唔夠好,我要繼續努力啊!
|
| 2005-11-18 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2005 年 11 月 17 日 星期四
| |
今日又係要番學啊!今日既英文早會講關於panda既
野,上到課室李sir即刻送左隻panda既夾比我wo
都幾得意架。第一堂就係西史啦,個miss又係講左好
野比我地知,都上得好happy。
眨下眼就去到第三堂,生物堂!派卷啊,我真係滿分啊,
好開心,而且我果班得我一個滿分,更加開心啦_Yeah!
之後就係lunch啦,我知道左好多野啊,令「純真」既我
唔純真啦。呵呵..............
午間短講果段時間,我地班成班落左去禮堂,話咩幫班F.2
手搞專題研習wo,我地就成班都落左去,格離班淨係落得
小貓三四隻,好白痴咯! |
| 2005-11-17 07:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | ... | 181 | »
|