2005 年 11 月 18 日  星期五

 

今日又係星期五啦!我都開始覺得時間真係

過得好快,好似上個禮拜一我有幾唔想番學

估唔到依家話咁快又有得放假,真係太快太

快啦,all my friends 都要好好珍惜啊!

今日天氣都涷左好多,唔想起身但都係要起

番到學校就即刻問俊輝借中文黎抄,之後就

打鍾啦。一直到左lunch都無咩野發生

今日因為要當值F.A  Room所以無出

去食飯啦,係學校買左個無咩味既意大利粉

食。

打鍾時番到班房老鷹就叫我落去操場到搵

陳sir,話咩上次旅行無去要去見佢可

能要記小過,做得出唔怕認,我未等佢講晒

就衝左落去,果日全校有成五十幾個無番,

陳sir話會對下我地封家長信個簽名真定

假,如果係真就唔記wo,咪又係無記到,

橫掂啊媽都知我果日炸病架啦!

放左學之後,又要落去教班new  menber

操,可能今次係第三次教呱,已經唔太緊張啦

但都係覺得自己做得唔夠好,我要繼續努力啊!

2005-11-18 10:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2005 年 11 月 17 日  星期四

 

今日又係要番學啊!今日既英文早會講關於panda既

野,上到課室李sir即刻送左隻panda既夾比我wo

都幾得意架。第一堂就係西史啦,個miss又係講左好

野比我地知,都上得好happy。

眨下眼就去到第三堂,生物堂!派卷啊,我真係滿分啊,

好開心,而且我果班得我一個滿分,更加開心啦_Yeah!

之後就係lunch啦,我知道左好多野啊,令「純真」既我

唔純真啦。呵呵..............

午間短講果段時間,我地班成班落左去禮堂,話咩幫班F.2

手搞專題研習wo,我地就成班都落左去,格離班淨係落得

小貓三四隻,好白痴咯!

2005-11-17 07:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]