2005 年 11 月 28 日  星期一

 

琴晚整d啫喱整到12點幾啊!但唔知點解今日起身勁精神

我就攞住d死人書同我琴晚整好既啫喱番學校啦,都好重

架,番到去擺係家政室個雪櫃就衝番班房做功課啦。

話就話今日起身勁精神姐,一上堂就即刻支力,勁訓勁訓

都好彩訓左成日都無比d miss啊sir發現,放左學就去AV

room啦,因為今日係我團既迎新party啊,個個都

勁遲先出發,搞到d時間遲晒,不過真係好開心,雖然要好

大聲講野d人先聽到,搞到我全程都做左"醜"人咁,不過真

係好開心,果班怪物黎架,咁多野都食得晒

不過我好多謝你地比左個咁開心既party我啊^﹏^

重有王若男果個衰人啊,都差唔多散先出現,重要同d人爭

食wo,勁得意∼

之後番到屋企勁暈啊,可能嗌得多加上餓得好緊要,有d想

嘔,即刻食左一大個包,白痴!

2005-11-28 07:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2005 年 11 月 25 日  星期五

 

今日一早比啊媽拎左去深水埗,去到之後佢就話要幫我

老竇買隻介指,話咩老竇有個親戚結婚,攞去送比人。

入到金鋪,周圍都閃令令咁,都幾靚既!

之後就去左西九龍啦,去到無幾耐,王若男就打比我,話

我琴日應承左佢借紅會套u比佢,但我唔記得左,所以就

約左4:00係藍田m記得啦,之後拿拿臨同啊媽買完野

就衝左番屋企,執好d野就過去藍田果邊啦,搭緊車見到

我細佬間學校放左學,重諗住會撞到佢,點知都係無,過

到去見到男男,佢好靚啊,著左boot又化左妝,成個

人大個左好多啊!希望佢愈黎愈靚,同埋會開心d啦,佢

似好多煩惱咁,但我又幫唔到佢,真係無用∼

2005-11-25 11:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]