|
2005 年 11 月 11 日 星期五
| |
今日又係星期五啊!唔知點解今日我就好白痴
咁6:00起身沖涼,重要比我搭到車,真係
一個好幸運既早晨啊^﹏^ 可能因為咁呱,今
日成日既心情都好好啊。上堂時雖然重有釣魚
不過都重係好輕鬆咁過,就算老鷹又行埋黎叫
我勤力d我都好乖咁對住佢笑tim!
重比我知道左好多野啊,全部都唔係好野黎架
包括藉口同大話等等
比著以前既我一定會哭架
但今日我竟然覺得自己好似咩事都無wo
今日真係我既lucky day啦
因為逄星期五都要教F.1步操,所以
今日放左學之後就去教操啦,諗住都係得個睇
字,點知蔡成測話分開兩組wo,一組比佢教
一組比我啦,我都知自己教得唔好架啦,都睇
得出跟我d人都係鍾意佢教多d,不過我會努
力架,哩個亦都係一個對我黎講好好既長大方
法,我一定會努力令自己大個女,令身邊d人
都認同自己,就好似電視果個啊旺咁^﹏^
|
| 2005-11-11 11:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2005 年 11 月 9 日 星期三
| |
今日搭左的的,番到去第一堂就係地理,派卷
個個都好高分啊!但我就得果 29/40 炸
所以成堂都無咩點出聲。第二堂係中文堂
都ok開心啊∼雖然係咁起到對答案,但唔知
點解d氣氛都幾好架
lunch去左美心,食左叉燒飯,大家吹
水都吹得好開心啊!
但放左學之後就好唔happy啊 = =
唔可以話唔happy,直澄係勁勁勁嬲啊
大家都係咁高咁大,你玩紅會玩左幾耐我都
都同你一樣姐,唔使係班F.2面前比面色
我睇同鬧我啊!?重要為d勁無聊既野,為
左決定買幾多包腸仔而係到鬧我,你弱唔弱
稚d啊?雖然你係正我係副姐,唔
該你睇清楚D咩正咩副先得架,訓練你先係
正炸,但今日開既會係友誼既會黎架,你清
楚d定我清楚d啊?係我面前搬你正隊長個
位出黎,攞訓練隊長個位出黎串友誼d野?
關咩事啊?我見有d 中二係到先費是串
翻你根本9唔搭8炸,認叻之前都唔識睇
清楚 d 就係咁串我始終係副你先係正
學人搬個 "正" 隊長個位出黎都唔曉簡
時間黎搬,我唔拆穿你炸,懦唔懦 d 啊?
如果我唔係知道你同我好朋友
拍緊拖我一早同你反左9世啦,使好
似依家咁無啦啦受埋d冤枉氣
你話我叫孫曉彤自已出錢要一包腸仔
係自私,幾蚊炸wo,最多我比咯
使唔使咁啊!?
唉.............. 愈打愈嬲= =
唔打啦
|
| 2005-11-09 08:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | ... | 181 | »
|