2005 年 11 月 11 日  星期五

 

今日又係星期五啊!唔知點解今日我就好白痴

咁6:00起身沖涼,重要比我搭到車,真係

一個好幸運既早晨啊^﹏^ 可能因為咁呱,今

日成日既心情都好好啊。上堂時雖然重有釣魚

不過都重係好輕鬆咁過,就算老鷹又行埋黎叫

我勤力d我都好乖咁對住佢笑tim!

重比我知道左好多野啊,全部都唔係好野黎架

包括藉口同大話等等

比著以前既我一定會哭架

但今日我竟然覺得自己好似咩事都無wo

今日真係我既lucky day啦

因為逄星期五都要教F.1步操,所以

今日放左學之後就去教操啦,諗住都係得個睇

字,點知蔡成測話分開兩組wo,一組比佢教

一組比我啦,我都知自己教得唔好架啦,都睇

得出跟我d人都係鍾意佢教多d,不過我會努

力架,哩個亦都係一個對我黎講好好既長大方

法,我一定會努力令自己大個女,令身邊d人

都認同自己,就好似電視果個啊旺咁^﹏^

 

2005-11-11 11:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2005 年 11 月 9 日  星期三

 

今日搭左的的,番到去第一堂就係地理,派卷

個個都好高分啊!但我就得果 29/40 炸

所以成堂都無咩點出聲。第二堂係中文堂

都ok開心啊∼雖然係咁起到對答案,但唔知

點解d氣氛都幾好架

lunch去左美心,食左叉燒飯,大家吹

水都吹得好開心啊!

但放左學之後就好唔happy啊 = =

唔可以話唔happy,直澄係勁勁勁嬲啊

大家都係咁高咁大,你玩紅會玩左幾耐我都

都同你一樣姐,唔使係班F.2面前比面色

我睇同鬧我啊!?重要為d勁無聊既野,為

左決定買幾多包腸仔而係到鬧我,你弱唔弱

稚d啊?雖然你係正我係副姐,唔

該你睇清楚D咩正咩副先得架,訓練你先係

正炸,但今日開既會係友誼既會黎架,你清

楚d定我清楚d啊?係我面前搬你正隊長個

位出黎,攞訓練隊長個位出黎串友誼d野?

關咩事啊?我見有d 中二係到先費是串

翻你根本9唔搭8炸,認叻之前都唔識睇

清楚 d 就係咁串我始終係副你先係正

學人搬個 "正" 隊長個位出黎都唔曉簡

時間黎搬,我唔拆穿你炸,懦唔懦 d 啊?

如果我唔係知道你同我好朋友

拍緊拖我一早同你反左9世啦,使好

似依家咁無啦啦受埋d冤枉氣

你話我叫孫曉彤自已出錢要一包腸仔

係自私,幾蚊炸wo,最多我比咯

使唔使咁啊!?

唉.............. 愈打愈嬲= =

唔打啦

 

2005-11-09 08:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]