2005 年 10 月 4 日  星期二

 

今日我都好早落去搭車,點知又咁Q撞到林俊亨wo,佢就帶左我去曉麗院到搭

車,重話一定有位!去到先知要成$4,比我搭果d差唔多貴左一倍,但果部車

好好架,有個站停正係我學校門口,我就即刻衝左上課室,點知原來今日要開早會

班房門無開= = 搞到我係出面企左好耐,成個白痴咁

點知落到去開早會重白痴咯,講左唔夠10分鐘就可以上課室,不如唔好開

放左學之後就要上總部交from,好耐無上過去,上到去有種好親切既感覺tim

好彩總部無咩人姐,好靜同好舒服,見番d以前係紅會識既朋友都好開心,因為真

係超耐無見啦!

聽日就數學測驗啦>﹏< 好驚啊,如果今次我考到成份卷既85成分數我就即刻

同佢表白(哈哈.................. 不過都無咩可能∼)

2005-10-04 09:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2005 年 10 月 3 日  星期一

 

今日又要番學啦!好慘啊 = =

可能因為琴晚夜訓呱,今日懶床唔肯起。但好彩最後都唔使搭的士_Yeah∼

番到學校就係一大堆功課要交,d功課用左我琴日成日既時間先差唔多做晒

重有英文讀書報告未做,本英文書成本綠簿咁大,重要成寸厚,d字又細隻= =

就黎癲架啦!聽日就要交,今晚都唔知做到幾多點。

上英文堂時係到釣魚又比 miss yu 捉到正= =  唉..........

都唔知下次再比佢捉到時,我好難想像我既死狀有幾恐怖

依家好似愈黎愈like 甘 sir  tim ^﹏^  佢咁好人

放左學之後完本諗住同蔡成測一齊上總部架,但佢話d野未搞掂所以聽日先上

重話我同洪佩珠今年果個pose可能無得做,因為我地團唔夠人數伸請果兩個

位,其實都好既,可以專心d讀書嘛。況且我都發覺我升左上f.3 d時間好

似唔夠用咁,如果唔使幫手紅十字咪有更多時間lu

 

2005-10-03 05:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]