琴晚因為成三點先訓所以今日成十點先起身,重要發現淨係隻左眼勁紅,隻右眼
又無事wo,超搞笑,好彩有眼藥水如果唔係實比人笑死。因為今日兩點要開pp會
議,所以H約左一點係調景領到等啦,但我就好白痴睇錯時間咯,10:30睇錯左
11:30,後黎等自己咩都準備晒要出門時先知睇錯時間,好彩係未出門,之後就
睇哈利波特睇到十二點二十五分左右就出門啦,去到調景領啱啱好1一點,一分鍾都無
遲到,我話過以後都唔會再遲到架,所以一定唔會遲到>﹏<
今次去開pp既地方係匯知中學,係上年急救比賽既地方,好鬼悶啊,台上果個人係咁
講野,我就係到係咁係到釣魚,之後就分組討論,我地塘東就落去下面既汽水機格離到
傾d超無聊既野,我一唔係同周圍既人發表我既謬論,一唔係就係到發呆= =
之後上番禮堂坐左無幾耐就散得,我就同傻珠去左食野同陪佢買番學鞋,雖然知著住u
唔買得,但都係買左!
之後就番左屋企啦^﹏^
唉............... 我知雖然佢唔鍾意我,不過唔緊要啦,一定要得到就唔叫鍾意叫佔有啦,
所以只要佢開心就得架啦! |