2005 年 10 月 11 日  星期二

 

因為琴晚睇哈利波特睇到兩點幾先訓,今日成十點先起身,起左身就幾續狂睇

睇到差唔多十二點就去換衫啦,今日約左萍萍話同佢一齊行旺角!

一去到就直衝去敻華啦,係果到買左件$180既長袖外套,唔錯既。

之後去左(紹)萬,係果到見到好多大大個既B女,好靚但亦到好貴,如果真係

有一個,我諗我發夢都會笑,可能因為比較早既關係,有d鋪重未開,所

以就去左行潮流特區啦。

白痴萍係果到見到d士多睥利妹既銀包,隻眼好似發左光咁,係咁話好想買,

可惜個個都要成三百蚊,都ok貴架,所以無買到就走左lu~

之後梗係食埋野先番屋企啦!

我要儲錢 >﹏< 好想買傘仔d野,靚到暈啊!

2005-10-11 07:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2005 年 10 月 9 日  星期日

 

琴晚因為成三點先訓所以今日成十點先起身,重要發現淨係隻左眼勁紅,隻右眼

又無事wo,超搞笑,好彩有眼藥水如果唔係實比人笑死。因為今日兩點要開pp會

議,所以H約左一點係調景領到等啦,但我就好白痴睇錯時間咯,10:30睇錯左

11:30,後黎等自己咩都準備晒要出門時先知睇錯時間,好彩係未出門,之後就

睇哈利波特睇到十二點二十五分左右就出門啦,去到調景領啱啱好1一點,一分鍾都無

遲到,我話過以後都唔會再遲到架,所以一定唔會遲到>﹏<

今次去開pp既地方係匯知中學,係上年急救比賽既地方,好鬼悶啊,台上果個人係咁

講野,我就係到係咁係到釣魚,之後就分組討論,我地塘東就落去下面既汽水機格離到

傾d超無聊既野,我一唔係同周圍既人發表我既謬論,一唔係就係到發呆= =

之後上番禮堂坐左無幾耐就散得,我就同傻珠去左食野同陪佢買番學鞋,雖然知著住u

唔買得,但都係買左!

之後就番左屋企啦^﹏^

唉...............  我知雖然佢唔鍾意我,不過唔緊要啦,一定要得到就唔叫鍾意叫佔有啦,

所以只要佢開心就得架啦!

2005-10-09 08:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]