今日係便服日啊!我就緊係著番校服番學啦,重以為好多人著便服tim,
點知係d F.1&F.2最多人著,我地級都係小貓三四隻,有人著到好簡單
但就好靚,有人就自以為好靚,點知背後都唔知有幾多人數緊佢,係邊個就唔好
講啦!
今日既E.P.A堂以為又會好好玩,會聽到好多同知道好多,但好悶= =
真係差少少我既壞習慣就出左黎--釣魚。
音樂堂就勁搞笑,miss播果首歌好似鬼叫咁,重唱左首歌叫today,首歌好好聽
架,所以我就好努力咁令自己都唱得好聽,但鬼咩?自己本身已經唔係唱歌既材料
所以唱左出黎都係好似鬼叫咁= =
午間短講就精彩咯,曹永祥成個演講家係到發表何為"自由和公平" = =
超白痴,重要指手畫腳咁,愈講愈興奮愈講愈激動,笑到成班都差唔多訓係到
放左學之後操場有場我地學校對聖言既籃球友誼賽啦!係比賽開始之前,聖言d人就
已經黎左我地學校做準備啦!見到個著住12號球衣既大肥仔,嘩...........
跟住就周圍同人講話我睇中左一個聖言既靚仔,著住12號球衣
個個都走去睇,笑住咁鬧我白痴= =
跟住就去左匯景幫我細佬買online game既點數卡,重要一買買三張,買左成百二蚊
以後唔比佢買咁多先得
|