2005 年 10 月 1 日  星期六

 

今日我地偉大祖國既國慶啊!又唔起要番學既時間國慶,要起星期六先國慶= =

都運吉架。老母就又要照舊出左去打麻雀啦,而老竇都唔例外,又係去左釣fish

我彩我都有野做唔使留起屋企姐,就係下午點半約左萍萍一齊去行APM啦,至於細

佬又係留起屋企打足成日機啦。本身約左一點架,但因為要睇果套"Barbie之真假公主"

所以就改左時間啦∼

去到APM諗住買個散紙包架,但睇極都睇唔中= = 所以無買到,大約四點走既時

候見到kellyjackie係地下個台到做嘉賓WO,話就話做嘉賓,咪又係幫唔知邊個影音電話

牌子做宣傳,所以望左兩眼就走左。番到藍田諗住周圍行下先番屋企啦,點知行完諗住走

既時候先撞到聰聽同林鎮鴻,跟住就撞到王協思同個女仔一齊行街,萍萍可能比哩d點估

都估唔到既野嚇親,係咁係到傻笑= =

後黎番到屋企見到王協思都有上icq緊係巡例問下啦,佢話同個女仔係無野既,至於係

唔係我就唔知啦!佢重話比萍萍既擧動嚇親同笑死,好無奈= =

2005-10-01 09:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2005 年 9 月 30 日  星期五

 

今日係便服日啊!我就緊係著番校服番學啦,重以為好多人著便服tim,

點知係d F.1&F.2最多人著,我地級都係小貓三四隻,有人著到好簡單

但就好靚,有人就自以為好靚,點知背後都唔知有幾多人數緊佢,係邊個就唔好

講啦!

今日既E.P.A堂以為又會好好玩,會聽到好多同知道好多,但好悶= =

真係差少少我既壞習慣就出左黎--釣魚。

音樂堂就勁搞笑,miss播果首歌好似鬼叫咁,重唱左首歌叫today,首歌好好聽

架,所以我就好努力咁令自己都唱得好聽,但鬼咩?自己本身已經唔係唱歌既材料

所以唱左出黎都係好似鬼叫咁= =

午間短講就精彩咯,曹永祥成個演講家係到發表何為"自由和公平" = =

超白痴,重要指手畫腳咁,愈講愈興奮愈講愈激動,笑到成班都差唔多訓係到

放左學之後操場有場我地學校對聖言既籃球友誼賽啦!係比賽開始之前,聖言d人就

已經黎左我地學校做準備啦!見到個著住12號球衣既大肥仔,嘩...........

跟住就周圍同人講話我睇中左一個聖言既靚仔,著住12號球衣

個個都走去睇,笑住咁鬧我白痴= =

跟住就去左匯景幫我細佬買online game既點數卡,重要一買買三張,買左成百二蚊

以後唔比佢買咁多先得

 

2005-09-30 09:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]