|
2005 年 9 月 22 日 星期四
| |
今日老母已經6:00叫我起身,唔知點解都可以搞到成7:00先番學,
好彩都搭得到車姐。我今日好好彩可以同俊俊一部車啊^﹏^
第一堂普通話我就已經釣魚釣到想死= =
之後果d堂因為要係咁係到抄野所以釣唔到,lunch同好多人一齊去左小南灣啊!
我都係今日先知原來果到有咁多野食。番到學校就差唔多打鍾啦,今日要儀容
服飾檢查,勁白痴咯,要所有人都除晒d冷衫先檢查,搞到有d女仔幾尷尬啊,
又無著底裙,學校條裙又係白色,個bra透晒出黎,好彩我都有著底裙,如果唔係
都唔知點算好,所以果d女仔真係慘= =
放左學之後,余秀萍黎左我屋企運吉左一大餐,到6點半到我咪陪佢落去搭車咯,
嘩....................果到勁多蚊,加上我又著條短褲落去,番到屋企即刻發現我對腳
比蚊咬到不似腳形,我話過以後都唔會去果到等車啊!
唉.................. 如果你可以同我講話鍾意我,就幾好呢?
我都知無可能架啦,算啦,我會等到夢醒果一日架啦。
|
| 2005-09-22 07:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2005 年 9 月 21 日 星期三
| |
琴晚終於比我搵到個勁好用轉歌程式,又易用又快,真係訓著左都曉笑啊!
今日我又係搭的番學>﹏< 番到去重要開早會,熱到就黎熟咁濟先開完個爛早
會。第一堂係數學,我覺發左自己個腦轉得慢左啊,等我中4重想讀理科架∼
死啦,點算!?
之後係E.P.A啦, mrs chan用左成堂時間攞黎講香港既教育制度啊,又講
下迪士尼點衰啊,好正咯,今日又知道左好多野都係佢講既,唔使因為悶得濟而
釣魚,所以依家好like佢tim。放左學之後聰聰係我既威逼下帶左頂王冠,好
得意架
之後因為搵唔到余秀萍自己一個走左啦!點舍原來佢係圖書館wo
唉.................... 又失去一次同佢一齊放學既機會
|
| 2005-09-21 05:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | ... | 181 | »
|