2005 年 9 月 8 日  星期四

 

今日以為好少功課做,因為得一科主科要上,其他堂都係唔使做野

點知林佩玲同我講,話miss yu叫佢同我講

因為我d暑期功課好多無做

所以罰我作篇150字既自我介紹交比佢∼白痴咯

無啦啦要作文= =

之後放左學都係去食野同埋周圍運吉

後黎就番左屋企lu!

番到屋企緊係第一時間開icq啦∼睇下佢有無上啊嘛

點知都係無

2005-09-08 03:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2005 年 9 月 7 日  星期三

 

今日好慘啊>﹏< 三個主科都有連續堂,以為盧sir堂會好好玩∼點知都係訓左

成半個鍾,之後果d唔使講啦,訓硬。

中文堂好彩老鷹係咁叫我地抄野,先唔會悶,無訓到∼

放左學,就同余秀萍食我有史以黎最豪既一餐,就係去左麥當勞啦!

諗起都有d心痛,因為我要(草)錢啊!食完後就去左文誠幫我細佬買美勞用具。

都唔知咩學校黎架?美勞用具都要自己買,我地學校提供架^_^

總之今日都過得好開心啦!因為既無唔開心 ge 事發生,有陣時又可以發下白

日夢諗下你,都係好好架啦_Yeah**

2005-09-07 07:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]