2005 年 9 月 3 日  星期六

 

今日紅十字會因為宣誓d野∼所以要我10:00番到學校

番到去,王sir又無book到禮堂所以係操場熱左個幾鍾就去左

apm個KFC食野,但我就無食到

大家食完之後就上左總部,陳海寧就幫班F.1面試

睇下邊個適合做咩位。而我就一係同陳念慈玩,一係比蚊咬死

面完之後又去番APM既吉野家到食野

今次我又係無食到,差唔多食晒時,陳昶君佢地三個就借

D易話去買野,留低我.蔡成測.王若男同陳海寧

陳海寧就就同我地傾左好多野,最後就決定左王若男做SL(S)

蔡成測做SL(T),而我就做番一柴既ASL(T)

咁都好既,起瑪唔使做咁多野就唔驚讀唔到書啦!

同埋有蔡成測磅住點都好D既 ^﹏^

哩排勁聽ABC君,好掛住你啊∼

如果你可以掛住過我1分鍾就好啦!

2005-09-05 09:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2005 年 9 月 2 日  星期五

 

今日係正式上課既日子,一早以為無人搭車所以勁遲落去搭車。

點知真係遲到,重要比老鷹鬧左餐勁既!佢重罰我抄50次

"我以後不再遲到" 超白痴∼重警告我要我星期一之前搞掂個頭

都傻既!話搞就搞,都唔使諗人

放左學食左野就即刻同吳麗圖去左銅鑼灣間I.O.U

整左$350 >﹏<

唉................無錢真慘!

唔知點解哩排勁諗起佢,連打電話比佢都唔敢講得耐∼

驚自己唔捨得收線

"問世間情為何物,教我想他到要死"

2005-09-05 09:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]