2005 年 12 月 7 日  星期三

 

今日既天氣依然係涷到震啊!可借天文台唔會

因為天氣寒冷而停課啦..........   真是可恨也

番到班房就勁做功課因為琴晚真係勁多功課

今日既堂都ok悶下,第二堂係化學要默什麼

元素符號,好彩無咩點溫都淨係錯二個姐,但

蔡成測就錯左好多,佢上年miss 潘教數時d

數已經因為唔專心而唔多掂,今年既化學又係

比miss 潘教,d成績又係咁,真係想像唔到佢

起miss 潘堂點樣生存落去~

之後上埋中文堂就到lunch time啦,我地就出去

買飯番學校食,因為實在太涷啦!大家坐係學校

d長台到一邊食飯一邊吹水,都幾happy架

放左學要去紅會開會啊,傾襄善週d野,傾黎傾

去都傾唔到d咩出黎,所以就散一齊上紅會個

櫃到睇野啦,點知我特然肚痛wo,可能食錯野

呱................

我聽日都要繼續努力啊!

2005-12-07 08:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2005 年 12 月 5 日  星期一

 

今日係星期一啊!天氣勁涷啊,連除杉都唔想重話要換校服

所以今日換杉換得特別辛苦。之後就吹住風咁番學,遲左落

去好彩都比我等到姐∼

今日既堂都ok無聊架,所以好悶啊,lunch前果堂係

music,所以上完music個班房都鎖左,d人就係

上面個細窗到掉dmusic書入課室,我見到d書係班房

入面仆晒街所以無咁做,都好好彩啊,食完lunch番黎

個個都話頭先比人掉入班房仆晒街既書唔見晒,好明顯係比

唔知miss啊sir睇到,收晒!

最尾果堂第九堂我地好忙啊,老鷹忙住收甚麼通告同埋錢,

原來d書係比佢收晒架,佢都無咩點罰∼

放左學就去練drama,都ok悶架!

不過,係今日裹我發現自己重係好細路女啊,一定要諗辦法

令自己大得快d,真係唔大唔得架啦...............

我要貼大大張紙係房提醒自己先得!

2005-12-05 11:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]