|
2005 年 12 月 7 日 星期三
| |
今日既天氣依然係涷到震啊!可借天文台唔會
因為天氣寒冷而停課啦.......... 真是可恨也
番到班房就勁做功課因為琴晚真係勁多功課
今日既堂都ok悶下,第二堂係化學要默什麼
元素符號,好彩無咩點溫都淨係錯二個姐,但
蔡成測就錯左好多,佢上年miss 潘教數時d
數已經因為唔專心而唔多掂,今年既化學又係
比miss 潘教,d成績又係咁,真係想像唔到佢
起miss 潘堂點樣生存落去~
之後上埋中文堂就到lunch time啦,我地就出去
買飯番學校食,因為實在太涷啦!大家坐係學校
d長台到一邊食飯一邊吹水,都幾happy架
放左學要去紅會開會啊,傾襄善週d野,傾黎傾
去都傾唔到d咩出黎,所以就散一齊上紅會個
櫃到睇野啦,點知我特然肚痛wo,可能食錯野
呱................
我聽日都要繼續努力啊!
|
| 2005-12-07 08:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2005 年 12 月 5 日 星期一
| |
今日係星期一啊!天氣勁涷啊,連除杉都唔想重話要換校服
所以今日換杉換得特別辛苦。之後就吹住風咁番學,遲左落
去好彩都比我等到姐∼
今日既堂都ok無聊架,所以好悶啊,lunch前果堂係
music,所以上完music個班房都鎖左,d人就係
上面個細窗到掉dmusic書入課室,我見到d書係班房
入面仆晒街所以無咁做,都好好彩啊,食完lunch番黎
個個都話頭先比人掉入班房仆晒街既書唔見晒,好明顯係比
唔知miss啊sir睇到,收晒!
最尾果堂第九堂我地好忙啊,老鷹忙住收甚麼通告同埋錢,
原來d書係比佢收晒架,佢都無咩點罰∼
放左學就去練drama,都ok悶架!
不過,係今日裹我發現自己重係好細路女啊,一定要諗辦法
令自己大得快d,真係唔大唔得架啦...............
我要貼大大張紙係房提醒自己先得! |
| 2005-12-05 11:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | ... | 181 | »
|