2005 年 12 月 17 日  星期六

 

今日雖然話暖番d,但我就覺得同琴日無咩

分別,所以都係包到成隻朡咁番學!

好彩今日無琴日既皇帝級享受係到大風吹姐

今日都ok易過架,d堂都唔係太悶,雖然

話聖誕就到好開心,但亦等於考試就到啦,

所以今日都開始考普通話啊,好彩自己既學

號後而考唔到我,等到下堂先啦!

lunch時個個都出晒去食,而我就因為

要做中史而留係學同林佩玲一齊,叫佢教我

做中史,而lunch後果堂就係中史堂啦,

甘sir真係幽默都暈啊,但後尾就唔知點解

都係訓著左,可能真係太攰呱!最尾果

堂功課堂就比miss攞黎要我地成班創作

急口令啊,每人要作兩篇悶到無得再悶既急

口令,咩愛自己愛別人,重有咩做義工又服

務社群,年年都強制性要人作埋d差唔多題

目既急口令,真係有創意都變得無創意啦!

成班人都係到玩野,miss重大大聲讀左陳琪

恩篇野出黎,好似係咩我愛你,你愛我,我

愛你時你愛我,愛你愛到發晒狂,掛你掛到

殺死你。之後果d唔記得,讀完後笑到我地

成班仆街咁濟,跟住我又走過去同漢浩俊玩

野,佢幫我作咩無愛果個唔係人,我又幫佢

作咩一二三四五六七,七六五四三二一。勁

白痴咯!

放左學之後就去教d new member步操啦!

我覺得自己真係係到進步緊啊,由第一次對

住佢地連野都唔敢講都依家我可以好似一個

miss咁教佢地步操,我覺得好開心啊∼ 

見住自己不斷進步同長大,所以話當初F.1

加入紅會真係一個最好既決定,無佢我唔

會大得咁快,無佢我諗我自己可能重走唔出

心理既陰影而重係哩係張床都喊緊,所以我

會錫晒佢架^﹏^

遲d一定要買好多好多野獎勵自己

2005-12-17 12:02 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2005 年 12 月 15 日  星期四

 

唉............. 我都唔知自己已經有幾耐

無打日記啦!哩幾日忙到嘔啊,唔知點解

到左冬天特別容易攰,今日都差d起唔到

身。d書又勁重,又勁大風,所以覺得自

己可以番到學真係有d不可思義tim

個天都涷架啦,番到去重要早會,一邊大

風吹就一邊開早會,哩種享受真係不同凡

響啊,爽到震啦!上到班房第一堂就係

maths,本來有d憎,上到F.3都唔知

點解好似對數無晒興趣,但今堂就好奇怪

好似搵番中一中二果種熱誠,鬼打都無咁

精神係到做數。以後都要繼續努力落去啊

之後果堂EPA就唔好提啦,好似上常識堂

多過上經濟咁,係咁講wto對香港既影

響,d農民有幾咁慘,之後就20分鐘內

講晒三課書,我係完全唔明佢講咩咯,咁

樣教書法我都係做左十幾年人第一次見,

諗起都好笑!lunch前果堂係music啊!原

本果個miss就放左產假,所以今日就黎左

個性溫既代課miss,今日上得勁happy啊

個miss教左我地首新歌叫"The Rose"

重唱左一次比我地聽,真係very good啊

首歌又好聽,所以到我地唱時我留意到樣野

就係勁多人都有開口唱啊,番左咁多年學,

上親音樂堂好多人點都唔肯開口唱,但今日

聽得出起碼大半班人都有唱啦!個miss真係

唔錯啊。

今日成日心情都唔錯啊,可能因為星期二果

日先買完好多禮物比自己呱,d禮物又好使

好用wo,真係貴一貴都抵番晒!

2005-12-15 05:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]