|
2005 年 12 月 27 日 星期二
| |
依............. 我好似好耐無打日記啦wo
哩幾日放假都真係幾好架,琴日又去睇左
哈利波特,都算好睇啦,不過d劇情真係
跳得好緊要咯,同埋有點好重要,就係我
覺得書里所描述既鄧不利多同電影既係
超唔同咯,書里講到佢一個好優雅同埋有
一塊永遠都係笑既慈祥面孔,但電影里既
佢睇黎又粗魯又似黑面神,似打架多過似
校長咯,重等我勁鍾意哩個角色,睇完戲
之後覺得個演員簡直侮辱左鄧不利多哩個
名啊!嬲死我啦 >﹏<
|
| 2005-12-27 03:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2005 年 12 月 24 日 星期六
| |
今日係平安夜啊!聖誕快樂
之前我表姐話會起今日出黎香港玩
架,以為佢會好早出到黎,點知因為
勁多人所以成3點幾先出得到,之後
我就陪左佢行apm啦,又去左吉野
家食野,因為我表姐出黎我老母比左
$500我叫我帶我表姐去玩,所以今日
全程洗費都係唔使我比$$,幾好啊
夜晚我地去左中環到睇果棵全港最高
既聖誕樹,果到真係好逼同好多人,
不過聖誕氣氛就真係好濃架,而且棵
聖誕樹都ok靚,之後番到屋企都成
1點咯,聽日我表姐就要走啦,好唔
捨得。
∼聖誕快樂∼ |
| 2005-12-25 04:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | ... | 181 | »
|