2005 年 12 月 27 日  星期二

 

依............. 我好似好耐無打日記啦wo

哩幾日放假都真係幾好架,琴日又去睇左

哈利波特,都算好睇啦,不過d劇情真係

跳得好緊要咯,同埋有點好重要,就係我

覺得書里所描述既鄧不利多同電影既係

超唔同咯,書里講到佢一個好優雅同埋有

一塊永遠都係笑既慈祥面孔,但電影里既

佢睇黎又粗魯又似黑面神,似打架多過似

校長咯,重等我勁鍾意哩個角色,睇完戲

之後覺得個演員簡直侮辱左鄧不利多哩個

名啊!嬲死我啦 >﹏<

 

2005-12-27 03:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2005 年 12 月 24 日  星期六

 

今日係平安夜啊!聖誕快樂

之前我表姐話會起今日出黎香港玩

架,以為佢會好早出到黎,點知因為

勁多人所以成3點幾先出得到,之後

我就陪左佢行apm啦,又去左吉野

家食野,因為我表姐出黎我老母比左

$500我叫我帶我表姐去玩,所以今日

全程洗費都係唔使我比$$,幾好啊

夜晚我地去左中環到睇果棵全港最高

既聖誕樹,果到真係好逼同好多人,

不過聖誕氣氛就真係好濃架,而且棵

聖誕樹都ok靚,之後番到屋企都成

1點咯,聽日我表姐就要走啦,好唔

捨得。

∼聖誕快樂∼

2005-12-25 04:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]