|
2006 年 3 月 20 日 星期一
| |
唉............................
今日又要番學!!
唔知發生左咩事,咩都唔記得帶
英文堂唔記得帶書,搞到比miss
罰抄2次課文= =
果篇扑街成千五字,抄到我手都
就黎變廢!!
今日成日都諗起琴日果件事= =
真係nol 爆啊,雖然講左好多次
sorry連自己都原諒唔到自己
但我將件事好詳細咁寫左落去週記
到比交左比miss 都算係咁啦!!
哩排窮到燶啊~ 怏d到下個月啦
|
| 2006-03-20 05:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2006 年 3 月 17 日 星期五
| |
今日要番超悶既學~
番到去個miss重大大聲咁同我講
叫我以後晚晚比本手冊啊媽簽名
第二日番到學校第一件事就係比佢
撿查,唯恐天下不亂咁
我同啊媽講番呢件事連佢都覺得
好笑,真係有夠白痴的!!
係學校成日就比人串足成日
但唔知點解反而覺得好好笑
可能以前比佢鬧得多,依家開始
已經有d麻木啦! 好似睇表演咁
望住佢塊面好似萬花筒咁轉啊轉
真係幾過隱..................
放左學就上左總部去買野,好重
同傻珠一齊上聽到好多野
都係當笑話咁聽算啦,費是聽得
太投入自己都唔知點
|
| 2006-03-17 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | ... | 181 | »
|