2006 年 3 月 20 日  星期一

 

唉............................

今日又要番學!!

唔知發生左咩事,咩都唔記得帶

英文堂唔記得帶書,搞到比miss

罰抄2次課文= =

果篇扑街成千五字,抄到我手都

就黎變廢!!

今日成日都諗起琴日果件事= =

真係nol 爆啊,雖然講左好多次

sorry連自己都原諒唔到自己

但我將件事好詳細咁寫左落去週記

到比交左比miss 都算係咁啦!!

哩排窮到燶啊~ 怏d到下個月啦

 

 

2006-03-20 05:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 3 月 17 日  星期五

 

今日要番超悶既學~

番到去個miss重大大聲咁同我講

叫我以後晚晚比本手冊啊媽簽名

第二日番到學校第一件事就係比佢

撿查,唯恐天下不亂咁

我同啊媽講番呢件事連佢都覺得

好笑,真係有夠白痴的!!

係學校成日就比人串足成日

但唔知點解反而覺得好好笑

可能以前比佢鬧得多,依家開始

已經有d麻木啦! 好似睇表演咁

望住佢塊面好似萬花筒咁轉啊轉

真係幾過隱..................

放左學就上左總部去買野,好重

同傻珠一齊上聽到好多野

都係當笑話咁聽算啦,費是聽得

太投入自己都唔知點

 

 

 

 

2006-03-17 11:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]