philip yip 每日擇記
I am a quaint boy. I am a love Math boy.
pp1e34
暱稱: pHiLiP yIp
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
大定快D+我新MSN啦>...
2010-02-05
2010-02-05
2010-02-04
ok啦!!!!!
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 63
今日人氣: 16
累積人氣: 908
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 15 日  星期日   寒冷


BBBBBBBBBBBBBBBBBBQQQQQQQQQQQQ 無奈 分類: 未分類

今日買BBQ D 0野,

一去就遲到

之後入佳寶,

剩係得我同KM簡,慘慘,

之後去街市,

只得我同KM去,

古代人曰:男主外,女主內,

E家調番轉,

之後去PKSHOP,-------------------------------  l !!                                  

買炭,SWEET,                                                 l                                               

之後同KM擺炭,                                              l

之後去TASTE PKSHOP買0食,-----------

之後去屈人氏買巾[溼紙巾]

之後去PK SHOP買錫紙,

係敢搞GAG,8號笑到仆街

之後計    總數/7

俾番錢我,

番到屋企,

袁來計錯錢[$0.6至$0.9不等]

唉!

 

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2009-11-15 09:27 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pp1e34 的日誌)


theresa20 於 2009-11-15 10:20 PM 發表:
CMCM.
哈哈.. 做乜話我笑到PK-_-v
我冇面見人啦- -
PK SHOP好搞笑..
我原本係度諗.. 咩係PK SHOP呀..
諗諗下又諗到.. 哈`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]