philip yip 每日擇記
I am a quaint boy. I am a love Math boy.
pp1e34
暱稱: pHiLiP yIp
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
大定快D+我新MSN啦>...
2010-02-05
2010-02-05
2010-02-04
ok啦!!!!!
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 63
今日人氣: 29
累積人氣: 818
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 31 日  星期日   晴天


ok啦!!!!! 分類: 未分類

今朝hea 左好耐,

之後去喝茶,

去到5:30,去school.

我好似係最後去見既人=3=

係見ms.law,好想見ms.ugly!!!

佢話我上堂積極,當然既事啦!!!

成日答問題,就算識唔識都答,

梗係會咁講啦!!!!!

佢話我功課,帶野同上堂紀錄都ok!!!

好lucky!!!

到成績啦!

無一科唔合格,

全班第..............................5

全級第..............................35-40

平均分..............................69.07

個陣時震左一震,咁lucky.

佢話可以拿獎喎!

算啦!低調d好!

唯獨係人際關係唔好=3=

應該係盧xx打小報告!!!

又講到魚蛋米,

咁佢係好克人僧+嗎,

話我要同佢做朋友,睬佢都生積!

之後就番屋企hea!

盧xx叫(逼)我玩online game喎!

明知我最憎玩online game嫁啦!

好!算!跟佢玩咪跟佢玩羅!

好過開左電腦之後無野做只係msn仲好啦!!

好無聊既一日!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=3=

 

 

 

 

 

發表時間:2010-02-01 12:11 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pp1e34 的日誌)


theresa20 於 2010-02-01 08:40 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-02-01 10:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]