| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 31 日 星期日  |
| ok啦!!!!! |
分類: 未分類 |
今朝hea 左好耐,
之後去喝茶,
去到5:30,去school.
我好似係最後去見既人=3=
係見ms.law,好想見ms.ugly!!!
佢話我上堂積極,當然既事啦!!!
成日答問題,就算識唔識都答,
梗係會咁講啦!!!!!
佢話我功課,帶野同上堂紀錄都ok!!!
好lucky!!!
到成績啦!
無一科唔合格,
全班第..............................5
全級第..............................35-40
平均分..............................69.07
個陣時震左一震,咁lucky.
佢話可以拿獎喎!
算啦!低調d好!
唯獨係人際關係唔好=3=
應該係盧xx打小報告!!!
又講到魚蛋米,
咁佢係好克人僧+嗎,
話我要同佢做朋友,睬佢都生積!
之後就番屋企hea!
盧xx叫(逼)我玩online game喎!
明知我最憎玩online game嫁啦!
好!算!跟佢玩咪跟佢玩羅!
好過開左電腦之後無野做只係msn仲好啦!!
好無聊既一日!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=3=
|
| 發表時間:2010-02-01 12:11 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-02-01 10:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|