| «‹ March 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
一如往日  |
分類: 未分類 |
今朝早,要著冬季,
x!最憎 .
跟往番到學校,
MS.bunsen burner係到,
追{催}我交sth[唔話俾你]
x!我好忙+,收x啦!
中文堂,ok啦
不過我好眼訓呀!
小息,個黃x麗係咁踼我,
仲要係同一個位,x!
maths,ok啦
個D死人簡單野係人做+咩?
小息,俾女x長追殺,help!>-<
英文堂,笑到x地呀!
個die人Ms.Ip將我的野大聲讀出離.x!
週會,無bring書,
企足成堂, x!
之後放學,好悶.
自己行番屋企.
|
| 發表時間:2009-12-01 09:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
kanbb 於 2009-12-02 11:20 PM 發表:
我覺得男仔著左冬季勁似校長
|
|
|
CMCM. 哈哈. 我覺得男仔冬季條褲好鬼死型喎(!)
|
|