philip yip 每日擇記
I am a quaint boy. I am a love Math boy.
pp1e34
暱稱: pHiLiP yIp
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« March 2021 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
大定快D+我新MSN啦>...
2010-02-05
2010-02-05
2010-02-04
ok啦!!!!!
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 63
今日人氣: 12
累積人氣: 839
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 1 日  星期二   寒冷


一如往日 不滿 分類: 未分類

今朝早,要著冬季,

x!最憎.

跟往番到學校,

MS.bunsen burner係到,

追{催}我交sth[唔話俾你]

x!我好忙+,收x啦!

中文堂,ok啦

不過我好眼訓呀!

小息,個黃x麗係咁踼我,

仲要係同一個位,x!

maths,ok啦

個D死人簡單野係人做+咩?

小息,俾女x長追殺,help!>-<

英文堂,笑到x地呀!

個die人Ms.Ip將我的野大聲讀出離.x!

週會,無bring書,

企足成堂,x!

之後放學,好悶.

自己行番屋企.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2009-12-01 09:18 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pp1e34 的日誌)


kanbb 於 2009-12-02 11:20 PM 發表:
我覺得男仔著左冬季勁似校長
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



theresa20 於 2009-12-01 10:09 PM 發表:
CMCM.
哈哈.
我覺得男仔冬季條褲好鬼死型喎(!)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]