philip yip 每日擇記
I am a quaint boy. I am a love Math boy.
pp1e34
暱稱: pHiLiP yIp
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
大定快D+我新MSN啦>...
2010-02-05
2010-02-05
2010-02-04
ok啦!!!!!
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 63
今日人氣: 9
累積人氣: 901
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 4 日  星期五   晴天


囧囧囧 唉! 囧囧囧 分類: 未分類

琴晚做功課做到2:00,

累到死呀!

英文堂,煩 n 悶死

x! 咪答吓問題羅!

有一个\ /  >-<

I.S.仲係see細胞,

唔知what happen,死刀see唔到細胞,x!,

好彩仲未教到人体

之後音樂堂,

陳x言又搞鬼啦!Ms.Chan頂佢唔順,罰佢!

maths,d野易到嘔白泡,好悶!

放學,去深造班,

d野好難但係好好玩.

唔洗去啦啦隊,>_<

之後,寂寞咁放學.

好想有个好女仔同我一齊行,

但係無,全班d人刀係一般貨色!(我係話我心目既要求)

唉!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2009-12-04 10:37 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pp1e34 的日誌)


wong_199713 於 2009-12-04 11:23 PM 發表:
丫生,唔通你好好樣丫?-.-
好心你想人同你一齊之前,睇下自己個樣會唔會有人同啦-,-
唔好懶型同靚仔囉.柒
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]