朝早同婆婆去左咖啡灣游水
話游水
佢企左係度2分鍾話頭暈
之後走得

HAHA我腳板好令=P [請無視腳瓜]
約左國文去睇海洋天堂
點知尖咀2間戲院都無
佢又話我條裙7-,- 變左行街
行h&m 試一件想買好耐ge衫
last都係無買到

SEE? 羅密OUT咩E家-,- 搞到咁橫做咩事?
之後去左打陣J =[]
JOIN 埋X大
GO MK!*
去到MK 百老匯 7點50
海洋已無場 =[]
之後其他一係太悶一係太夜-3-
之後去左做烈士
- 明將 -
OHOHOH
都唔係好差JE
不過有個WAITER係咁唱歌
拎D咩來都唱個名出來-,- 凸
仲有

串燒冬菇無串燒

菠蘿壽司=[]
國文話D菠蘿好甜WOW
之後去探至虧=P
HAHA
之後夜晚好趕咁打機-,-清任
1點後心情跌到谷底
2點後下墜到地心
R.I.P
這種機會不是屬於我的
不要再去觸碰了!!!!
叼睇完張相
我諗係時候要剪下D頭髮
|