sorry~~
我幾日冇打日記a~~
因為我星期5去左出面~~成10點幾先返來東涌~~
咁就冇打到日記a~~
星期6就比黑大哥叫左上去開工~~
個日我先知佢20幾號要上停~~咁就係佢個到訓~~
我地玩到10點幾個時佢就找左d野比我地hi~~~
好hi~~hi完後好似咩都係假嫁~~
好痛痛a~~我比罵大哥~a心~14哥打a~~
不過好采~~a心同a14哥都比我打~~
我成晚都比黑大哥打~~打左3次a~~
到左0神5點幾6點個時alan上左來訓~~跟住個個都訓~~
到左8點幾我右要開工a~~
我開工前再hi~~hi完先開工~~
好笑嫁就係~~hi唔知咩叫痛~~咩都唔知~~係金做~~
我隻手傷左a~~有小小痛~~不過我係今日早上先知我有傷口嫁~~
係唔係好好笑~~
|