我都唔知我可以點做~~
我做左d野~~
第一個個人要我做個d野會令到第二個唔開心喎~~
第二個個右會嬲我~~
如果我做左第二人叫我做個d野我右會令到第一個嬲私喎~~
其實做邊個人嫁野~~我都會令到其中一個唔開心~~
咁你叫我要我點做a~~
我真係唔知點算好a~~
教下我點做好a~