今日d時間過得好快~~
開心嫁就係同a晴玩msn~~同佢玩個時條仆街好好笑
我真係比佢吹像~~佢話我個日記唔係叫做曰記喎
佢話係周記喎~~因為我唔係成日打~~
我同佢玩msn玩到8點幾先洛街街
去左2號打波~~幾好玩a~~我搞到人地個波唔見左a
打完後就同我表哥 / 虫仔 / a森 / a絲 / 歐家去買燒野食
食食下a言仔話比人打喎~~
不都唔理得金多
我今日有理佢a~~我都唔知我做咩唔理佢a~~
我覺得我同佢月來月遠a