哈哈.......
估唔到佢做錯左d事佢中唔知錯
中周圍問人有冇做錯
右話好後悔~~哈哈..~後你老母a
我唔會算數嫁~~~以後你幫邊個我就唔會幫~~
你打邊個我就塙邊個(14仔一定唔會幫)~~
至前人地問我要兄弟定要女~~我一定會答兄弟
不過你現在再問返我嫁話~我一定會答你~~我要女人~
龜公你要女~~龜公咩都唔要~~龜公只係要女就得嫁
因為我係龜公a~~哈哈...........我係龜公a