我覺得琴晚係我第二次最怕嫁一晚
因為我個兄弟好似變左第二個人咁
佢唔係變個大人喎~~佢係變左個5--6歲嫁細佬a
我真係好怕a
不過前日中仆街a
我真係好唔開心a~~
見到d我最唔想/唔鐘意嫁野~~
我都唔知佢想點~~
個晚我都冇理到佢a
因為我唔知佢係唔係真心對我
我覺得我這幾天唔開心嫁事都佢因為佢地兩個人
我對佢點樣~~唔通佢對係唔知
不過佢鐘意邊個/同邊個玩/玩成的/都唔關我事
我唔開心佢都唔知~~兄弟知有咩用~~兄弟會用d咩來對我a
我超唔開心a~~我唔知同邊個講好a~~我覺得唔可以同人講a

|