p 潘~BlOg  [雖然我獨行...但我並不孤單]
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
 


2009-08-15 呆滯

過份!!!

哎呀哎呀哎呀哎呀哎呀!!!!!!

叫都唔去.........繼續努力吧啦!!

 

刊登時間:2009-08-15 08:46 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
 


2009-08-13 開心

呢排好似好少打日記了的感覺!

可能都因為冇咩特別事發生啦..

但現在我想招人去哈囉喂,,

都想搵好多人去..

我諗一定好好玩...

但一提到玩..

咁....會唔會冇咁好既..

我記得我仲有好多野冇心意更新到波...

不過......我都只可以說..一步一步改變吧!!

楓..你幾時返黎呀...原來要去咁耐嫁.!!!!

 

其實我一直有個問題...中專收左..交左錢..但係幾時先會寄野比你呀..

我想睇個d資料..但一直都未有..好驚..寄失左!!!

刊登時間:2009-08-13 12:45 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
 


2009-08-10 滿足

今日約左清e食野!

跟住遲到大王依然遲到!!

原因帶來不明食物!!

哈哈..

跟住我就帶左清e佢地去左酒樓先!

去既其間...我地不停傾不停傾...傾得好開心..

傾到有人打電話..sd sms黎都一d都唔知道!!..

跟住遲到大王黎左啦!!

好想逼供..但....那人的扮傻太強了....

最後就冇了一回事...

哈哈,

跟住我地就去行街.- -...買野...

林志龍就買左一頂''冇''...哈...今次仲唔係聽晒我講!!!..哈哈哈哈..

冇得後悔呀記得!!!

不過買3呢..就下次啦..反正時間多!!

本來仲想行耐d...不過落雨...

男仔3真係好貴呀!!!!見到都想喊三聲呀!

跟住就閃了...沒有送清e佢地返屋企...

佢個仔好似行到好累呀!!...不過佢個仔好乖又好可愛..仲好聽話tim..

跟住我地就去會合奶ma佢地...

進行我地既釣魚大計,,,,,哈哈..好好玩呢..

我釣到一條泥鰍..一條火點...一隻蟹呀!!!好好運呀!!

隻蟹一柱頂天呀...

開心多可愛開心..下次再接再厲!!..

不過愈夜就愈難釣...釣到唔想釣...

好想走.....我地釣到好多布袋...!!!!!!!!

有2個...一個我..一個奶ma...林志龍比較好彩..

但...嘩!!!!..有布袋嬰兒呀!!!可怕..但我地都係講下笑姐..

跟住沐埋d野...就立刻去洗手啦..好腥呀!!!!

仲比爸爸話左幾話tim..

哈哈....好彩返到去冇事姐..

落車時仲想拍人地一下..點知唔成功- -...

 

主呀...星期日既音樂佈道會我既朋友一定要去到呀..呀門..

我既努力...我既盡力...去做我想做的事..

我既祝福..我既快樂...全放左你們身上..

希望你們能明白!!

我想你們知道我知道的..

不清楚不代表沒有..

不知道不代表是錯..

無知不是罪...但應去了解..

我正在想...如果你是我...會有什麼感覺嗎?

在任何情況下的我..一直是好的!,,一直是你們熟悉的.!..一直是在乎你們的!!

為什麼我要浪費力氣...浪費時間...浪費口力...浪費我的心機..我可以不這樣做...如果我不覺得好...為什麼要介紹給你們知道..

假如我是無知的..我是易受傷的..你有留意我一直也很快樂嗎?沒有任何的不開心嗎?

試一次的機會也沒有..怎會知道這是好的呢?

主呀..我相信有一天也會證實...你是真的!呀門...

真誠的心..是不會白廢的!..愛的心..是不會埋沒的!

 

題外話..好多人都話我唱我愛你好聽D..YA!!

開心..!

刊登時間:2009-08-10 10:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ppylove
暱稱: p潘
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-08-03
2011-06-22
2011-06-22
2011-06-07
2011-06-07
文章分類
全部 (558)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客