今日約左清e食野!
跟住遲到大王依然遲到!!
原因帶來不明食物!!
哈哈..
跟住我就帶左清e佢地去左酒樓先!
去既其間...我地不停傾不停傾...傾得好開心..
傾到有人打電話..sd sms黎都一d都唔知道!!..
跟住遲到大王黎左啦!!
好想逼供..但....那人的扮傻太強了....
最後就冇了一回事...
哈哈,
跟住我地就去行街.- -...買野...
林志龍就買左一頂''冇''...哈...今次仲唔係聽晒我講!!!..哈哈哈哈..
冇得後悔呀記得!!!
不過買3呢..就下次啦..反正時間多!!
本來仲想行耐d...不過落雨...
男仔3真係好貴呀!!!!見到都想喊三聲呀!
跟住就閃了...沒有送清e佢地返屋企...
佢個仔好似行到好累呀!!...不過佢個仔好乖又好可愛..仲好聽話tim..
跟住我地就去會合奶ma佢地...
進行我地既釣魚大計,,,,,哈哈..好好玩呢..
我釣到一條泥鰍..一條火點...一隻蟹呀!!!好好運呀!!
隻蟹一柱頂天呀...
開心多可愛開心..下次再接再厲!!..
不過愈夜就愈難釣...釣到唔想釣...
好想走.....我地釣到好多布袋...!!!!!!!!
有2個...一個我..一個奶ma...林志龍比較好彩..
但...嘩!!!!..有布袋嬰兒呀!!!可怕..但我地都係講下笑姐..
跟住沐埋d野...就立刻去洗手啦..好腥呀!!!!
仲比爸爸話左幾話tim..
哈哈....好彩返到去冇事姐..
落車時仲想拍人地一下..點知唔成功- -...
主呀...星期日既音樂佈道會我既朋友一定要去到呀..呀門..
我既努力...我既盡力...去做我想做的事..
我既祝福..我既快樂...全放左你們身上..
希望你們能明白!!
我想你們知道我知道的..
不清楚不代表沒有..
不知道不代表是錯..
無知不是罪...但應去了解..
我正在想...如果你是我...會有什麼感覺嗎?
在任何情況下的我..一直是好的!,,一直是你們熟悉的.!..一直是在乎你們的!!
為什麼我要浪費力氣...浪費時間...浪費口力...浪費我的心機..我可以不這樣做...如果我不覺得好...為什麼要介紹給你們知道..
假如我是無知的..我是易受傷的..你有留意我一直也很快樂嗎?沒有任何的不開心嗎?
試一次的機會也沒有..怎會知道這是好的呢?
主呀..我相信有一天也會證實...你是真的!呀門...
真誠的心..是不會白廢的!..愛的心..是不會埋沒的!
題外話..好多人都話我唱我愛你好聽D..YA!!
開心..! |