p 潘~BlOg  [雖然我獨行...但我並不孤單]
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
 


吓! 愉快


好野!!
 

我係個個學校長跑比賽既中五組攞到第4...

都唔錯..有盃攞~~

但係又好似冇想像中咁開心既?

我發覺我唔會用得盡全力.....但係會有d咩..可以令我不留餘力...

我諗我暫時都搵唔到咩可能....

其實我係唔係真係好唔似跑得既人呀?

我點解會比人睇小嫁,,,

應該係話會有人睇小我...

算啦....

我一個咁冇信心既人...

當知道自己對個樣野有信心..

姐係話...我係個樣野唔差,,,

kaka

咁都唔錯既..

但我點解冇咩咁開心既感覺..

可能因為我一直期待藍社可能有好成績..

而我都盡力令藍社有好成績..

我真係有比原因自己跑得要快...

我有嫁...我有放個心落去既..

但係沒有什麼掌聲....但係都唔需要啦...

因為我知道自己可以囉...

足夠啦...

我希望我既堅持會比日後更強...

對琴日...

我....

我好似泄左氣既感覺..

我可以點講...

下次要努力..

花花話(佢攞到第3好開心...因一個原因)

小彤你仲搵唔搵我打波嫁...

楓好野....同我一樣...^^

 

多謝今日請我飲野既朋友!!多謝叉文~~

多謝呀^^

呀肥唔好睇小我....

刊登時間:2008-10-24 03:50 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
 


起碼 愉快

我地現在經歷既冇以前咁好..

咁開心....可能只留低唔好既記憶...

令你一次一次咁傷心失望..

我只可講對唔住..

但係我地呢幾年唔可以話白過..

我地有情..有愛...

我知道我地一定可以渡過呢種感覺..

而走到最後係我地堅貞既友誼....

有時我覺得對友情....需要忍耐..

我對我自己要求唔高..

只希望朋友一世分唔開...

都係一起...

可能我地對待別人既方式唔同..

唔知自己做錯左d咩...

但係...我地相識既時間

唔足夠去相信大家咩?

我一直以黎都好相信大家既友情..係可以走到最後...

我覺得有咩唔開心....大大聲講出黎...

要比我地知道你做咩唔開心..

等我地知道你需要d咩?

可以的...我們都可以做到..

只剩說出口的勇氣~

而對於老師所說的..

我覺得佢地付出給我的愛..

很令我覺辛苦

要極速去令自己面對日後..

我覺得很辛苦

很想躲起來..

我知道只想我們好..

但我一度質疑有多少是真的,,

還是哄我們入睡...

他們真正的用意...是什麼..

我看不清楚..

我只知...他們做的事我不太同意

如果他真的心痛....

如果會痛....為何我總覺陌生

我想起...問起我的獨自的原因

有......關心的感覺

是我沒有相信他們

還是在背後有其他人迫做..

如何才是對我們最好的方法..

如果他真的親口告訴我...

你會因我們傷心難過....

我想我會相信他們...

但所做的是我不想的..

我介意的..

我不同意

這真的會對我們好..

我們是我們..

為什麼一定要比較..

比較了又如何..

我們不做自然有原因..

其實說到底..是我不想做..

maybe是我的問題

但我還是很需要一些時間~

 

刊登時間:2008-10-23 11:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
 


總是 愉快

總是不知道發生什麼事

總是覺得不自在..

總是覺得自己做錯..

總是覺得別人不理我

總是經常太敏感

總是改變不了這種感覺

總是有很多很多

總是改變不了

總是做不了很想做的事

我要努力一點...

是我敏感定真有其事,,

我應該不去求實了

因為我這近來都很累..

累到什麼都不想不做

順其自己也不錯..

但是...

我累到沒有心機上課

我才知道我中文差了這麼多..

太過份了

朋友們...我們都要+油努力

在任何一個部份都一樣!!

還是你們要好好照顧自己的身體

因為有不少人都病了..

大家要小心呢...

刊登時間:2008-10-21 09:32 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ppylove
暱稱: p潘
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-08-03
2011-06-22
2011-06-22
2011-06-07
2011-06-07
文章分類
全部 (558)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客