|
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受祢成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
|
我會快樂的!  |
唉~
我有幾耐冇好好咁唉一口氣呢..
冇人提我...我都好似忘記左會考...如果可以既話..
別擔心...
天生打死我要做一個堅強快樂的人..
但是今日記得呀榮說的話..
可能自己真係認為唔好既事....
唔認同..自己都做過..
但是...點先算係一個平衡呢..
我想做到平衡....一係所有衰野都唔講..
呵呵....我諗我應該又要好好諗野啦..
解決一點問題...
我依家先知..我解決問題係咁差既..
但係又要有平衡...
但係要點做...我有點迷惑...hehe
我要好好搞多d創意既野..
為左比人地開心幸福既一日..
同為左人地滿意既感覺
希望我會突然有新意念~
叫人+油同時...我都要+油呀..
係會考...我都係咁話
|
| 刊登時間:2008-09-11 10:11 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受祢成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
|
!**!  |
無名日記打既野
[如果我是我?
那麼我必定心存兩人
如果我是你?
我是否知你的感覺
如果我是愛?
這是我的錯對嗎
如果不再如果
我也只好現實下去
期盼的不出現
擔憂便找上我
生命的壓力
我從來不知是什麼
感受從來只有感覺
失望回憶從來只會令人在深坑中不知往上
停在距離終點非常遙遠的地方
如何努力的心也沒有力,不至令身體有共嗚..
可怕決絕的時候...把人定奪生死...
我,
有用嗎?]
快會考既心情...
今日經歷既事...
不重要..
但令我的腦思考
想像~
輕鐵的支柱...
給人們默默的支持
它不會說話
不會給別人解心事..
不會安慰人..
它只是在你快要跌倒的時候...
給你支撐住...
但你會否去讓它幫你支撐呢?
看著柱子上的手,
最重要的不是它是否令你不會跌倒
而是,它是否在你的身邊?
還有,你會去捉住它嗎?
人在失敗時....在深處....不能上也不會落...
停在中間不上不下.....
此時有一條支柱出現..
你會拼命捉住嗎?
如果它沒有出現呢?
你又會否靠自己的努力..
走出來嗎?
| |
| 刊登時間:2008-09-06 10:38 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |