p 潘~BlOg  [雖然我獨行...但我並不孤單]
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
 


哈哈2

又回我啦.

好開心呀...

今次唔放上黎啦...

kaka~

刊登時間:2008-07-28 12:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
 


哈哈~ 開心

miss 回我e-mail呀...

超開心.....一見到開心到傻左..

唯獨美中不足既係...

冇人可以同我分享這刻既快樂...

佢既e-mail既內容....雖然有疑問...

不過仲係好開心...開心既係....估唔到佢會回我囉...

一大驚喜呀= =...

不過諗返自己都有d.....玩野既感覺~(其實我係想...係咁sd野比佢...所以有佢既相我就sd了...都唔理咩啦~kaka)

比你地睇睇啦...

miss回我既e-mail

 

睇到呢到e-mail...我自己都係到笑...

對唔住呀...我依家瘋左....哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

                哈                                          哈

           哈       哈                                哈        哈

 

                        哈                          哈

                           哈                    哈     

                               哈哈哈哈哈哈

刊登時間:2008-07-27 02:47 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
 


bb....生日快樂呀~ 傷心

bb生日快樂~

琴日就去左海洋公園~

講真..

琴日幾開心..幾好玩...

 

今日..

有咩特別事...

今日要返銀樂...

呢排準備奧運個個表演

好多時間都冇晒....

又要補課..

我既日子都開始亂..

冇咩時間比我諗野..

最慘...我都好似訓唔到咁...

更慘既係...

睇住電腦..

唔知做咩好....

冇掛....唔都冇...

好彩仲記得個日記...

口中有非知..

痛死..

好耐都未好呀...

 

知否.....小傷心...大驚喜

我不會因為小傷心而不開心....

今天有人對我說...

說我好命..因為喜歡笑...

但我現在不想括出我自己....

可能也幾好的....

因為現在的我可以輕輕的笑一下....

想著....我重視的人...我在乎的事....

有時夢中也可以感到很怪...

因為個夢....好怪...好怪...

又有一句....

不要全靠感覺......

我應要好好控制..

因為感覺是我的..

是我控制的..

我要控制我自己~

不是你!控制我

我不要跟著你們走!

 

這天....好美...好藍...好sad..好夠..夠啦~

刊登時間:2008-07-26 10:24 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ppylove
暱稱: p潘
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-08-03
2011-06-22
2011-06-22
2011-06-07
2011-06-07
文章分類
全部 (558)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客