第一次打日記XD, 估唔到我未打日記, charlie就入左黎la, 哈哈...!! 諗住tum到去星期一至寫, 但......算la, 改變主意, 就打第一篇日記。"但如果要嚴格d講, 睇黎呢一篇應該係叫NO. 0, 因為數字記錄好似係由NO. 0開始。"(<--廢話)
"去完主日學, 去完番屋企, 食飯做功課, 做完溫下習, 溫完開電腦, 開完去上網, 見到篇頭條, 都仲係關於-- 徐步高事件, on下ICQ, 去周氏日記, 覆左兩句野......" 台灣人玩三字經, 我打五字經記頭先做過ge野, that's all...!! 不過, 平時星期日, 都係差唔多(當然, 徐步高事件就例外...), 悶囉~
如果主日學再見到那個人, 我應該會開心D, 佢好似得一千零一次去過主日學(因為家人唔比, 至於係邊個, 就...不便透露), 曾經每晚為佢禱告, 但佢都係冇黎, 我曾經因此失去信心(只係其中一個原因, 直到上星期先有番d信心)。不過今日主日學之後, 就明白可能係神已經作工, 只係有人硬心敵擋(類似校長所講, 馬其頓人禱告尋求神, 希望有人向佢地講述神, 就差保羅去, 如果佢硬心決意唔去, 神都冇辦法, 因為神比人有自由意志, 係家人強烈反對, 或自己本身有軟弱, 我唔知, 但係我一定會再為佢禱告...!!
以上就係我今日ge得著。最後我想講: 第一次日記, 真係要多多指教+多多睇下la...!!
|