今日一放學就系7-11度等呀哥用走佬心得走佬。等左一陣,見左呀哥。之後同呀哥塔的去美田。之後睇鬼既野。勁hihg。見呀哥玩左幾局勁舞,幾ya!!之後食左幾個m記。悶9死。呀哥同細佬都系度玩d好無聊既野。超9。呀哥勁ya,想開肥輝門點知唔得。超ya。同細佬坐埋一齊個陣好似好開心。....
日日都比人打,我發掘左一d隻秋心得
一.比人打個時,唔好按住打比打到既部位。唔系,就會比人打多幾野。
二.打架前唔好扮有型整手指,應該渣實手,隻中指最出,之後用30%既power打出去。
三.隻秋時要保護私人部位。
四.等佢一下唔小心,打佢最重要既部位,等佢求生不得求死不能。
我d隻秋心得講住咁多先啦...第日講過!!88
今日,好似之前咁5點就起左身。又好似平時咁無無聊咁。之後9點鍾,走左出聽。發覺一個人都冇。自己on99咁搵野食,比我搵到一個杯面,點知過左期。我o哂!!之後冇搵野食就去左彈結他。點知彈彈下結他第1條線難左!!我系度o哂。走左落街,買反條線,整反好。點知個結他d音冇咁靚。之後我冇玩啦!!張個結他放埋左一二邊,唔理佢。咁樣又過一日。唉,好無聊呀。!!