今日,一起身就自己整野食。煲左飯整左3樣送。勁YA囉,我自己一個食曬。食完悶到我呀媽都唔認得。自己搵D野黎玩。搵唔到落左街,落左街玩玩下仆左街。勁痛。勁黑仔!!
琴晚,好似平時咁反左補習社。之後系度做功課。一到9點9。就即刻走左出補習社。之後比5-6個人圍住。佢地話做咩同你呀哥咁串??我之後話我地都冇串,你都on9既。佢地就打我。好彩我食過夜粥,頂到3個之後就比人打到仆街啦。好痛呀!!唉,你問下我有冇事就好啦。
今日,放左學就同左個我鍾意佢但系佢唔鍾意我既女仔玩msn。之後佢話去訓教,我話比佢聽我去wc。之後佢留言比我,問我咩事去wc。之後我打比佢睇話我肚痛。之後佢問我有冇事,我覺得好暖呀。我好開心呀。佢會關心我。哈哈^^
今日,我扲住塊珍珠版反學個柒超on9。反到學校,一見到佢,個人就溫曬。到左整水火箭既時候。我系整左好耐好耐,搞掂啦。我地走去個間中學附近,玩水火箭。等左一陣,到我地啦。我放左個火箭上去,之後死咁整d氣入去,我個good fd就一揸個整,個火箭就飛左唔夠一米就停左啦。我成隻foot濕曬。到左第2次,都系唔掂。我隻foot重濕。我之後扲左自己扲去個d生水整自己,我hi呀。雖然濕左,但系好hi呀!!我從來都冇咁hi。今日好開心呀,最可惜呀哥唔系度-.-。
今日,放學個陣,呀哥比呀梁sir叫佢留堂。之後呀哥,走左去3樓一陣,就用左走佬心得走左,但系個書包唔系度,系呀sir度。我見呀哥隻眼紅曬,我真系好想同呀哥去打9梁sir。呀sir超9。