呢排冇咩特別;
不過今個星期日AND一 老公過黎陪我呢兩日我地兩個都係咁食野..=.=
星期日病病地但都出去地鐵站接佢然後去左慧安園個到食野;
我叫左碗雙拼米線 老公剩係叫左條蜜糖腸..我食到一半已經飽晒=_=
跟住老公將我食剩既全數KO..因為佢知我實食唔晒所以佢今次冇叫飯XDD
今次好似40蚊都唔洗:D
食完呢餐之後我同佢係附近周圍遊; 遊遊下佢同我講想食KFC-.- 跟住我呆左一呆就拉去去食..
佢食雞我食薯格X_X ...
琴日就...差唔多7點個陣同老公出左九龍灣行左陣;;
去到之後老公想食野..所以係九龍灣地鐵站個間專賣撻既鋪頭買左個蘑菇批食
佢食完就一齊去左行街 行完買完野...輪到我肚餓=_= 咁我買左個鮮奶撻;
買完就返屋企了~~~BUT我拎返屋企食^3^
返到屋企..我食到一半飽飽地老公又想食 咁就俾左佢食;; 點知呀BU又走黎扭計同老公搶..哈哈
不過講起隻傻狗.. 呢排越黎越嗲; 仲成日見老公出一出街都坐係門口等佢返黎=.=
見到佢咁可愛又咁乖真系好欣慰:D
E家佢仲識聽我地講野=_= 我同佢講...BUBY 食飯飯~ / 老公同佢講 BUBY食肉肉
佢就會好興奮咁走黎走去係咁搖尾之後坐係自己個飯碗前面等..哈哈
我老公錫佢錫到燶=D 成日攬住佢又陪佢玩 ; 見到佢2個咁開心真系覺得好幸福XD
嘛~~呢排真系冇咩特別事; 不過好開心^v^
好啦打住咁多先:D