如若太執著去想,不如放自己一條生路!!
如果張所有野都睇得咁重要,最辛苦O既只係自己!!
或者現在只是一個開始,條路仲好長,要經歷O既仲有好多!!
唔通就為左呢一次O既失敗就唔再企返起身咩???
人生不只一次失敗,沒有失敗就不會有成功!!
希望有人會明白!!!希望有人知道當你傷心不只是你一個人難過!!