| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 16 日 星期一  |
| Think |
分類: 未分類 |
今朝好早就比老公O既SMS震醒左!!
SD左一陣又訓返!!天氣好凍~好唔願返工!!
今日好多時都係同老公SMS~~但係時間過得好慢!!好辛苦!
到左想走O既時候,點知比個同事叫我幫手做埋d野先!!
咁就好乖咁做埋先走!!返到屋企就打邊爐~~餓死我喇!!
夜晚同老公傾電話~~唔知點解次次都笑得好開心!!唔捨得收線!!
到左老公訓攪之後!!我就好無聊咁上網睇野!!DOWN下歌!!
係到睇老公個BLOG~~發覺原來老公好貪玩!!
唔知點解睇得多反而會唔開心!!所以睇左唔係好多又熄左!!
其實我有好多野又要煩!!
1. 今個星期日O既小學同學聚會我又未約人
2. 下個月放成個月假,比唔到錢阿媽,又要煩!!
3. 想去學日文,但係又驚唔夠錢用
4. 上個月O既卡數又要比
5. 下個月聖誕又要諗送咩野禮物
6. 今個星期六同老公去街,我又怕老公會悶
仲有好多野煩!!好想咩都唔諗!!
天氣真係好凍!!不過好鍾意呢種感覺!!病左仲好!!^^
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|